Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی دوشنبه ۲۰ بهمن در بازدید از پروژه آزاد راه خرم‌آباد به اراک اظهار کرد: یکی از هشت پروژه آزادراهی که در حوزه جهش و تولید پیش بینی شده پروژه خرم‌آباد به اراک بود که فاز اول آن به طول ۶۷ کیلومتر است.

خیرالله خادمی افزود: فاز اول ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در طول این پروژه تونل بزرگی به طول سه کیلومتر حفاری انجام شده و فقط باید تاسیسات آن تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه با این زمانبندی در نظر گرفته شده تا اردیبهشت ماه سال آینده آماده افتتاح خواهد بود.

وی اضافه کرد: این پروژه به صورت مشارکتی در حال انجام است که ۶۰ درصد دولت و ۴۰ درصد آن توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. همچنین ۳۵۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است که ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه کشور مساعدت لازم را برای تامین اعتبار داشته باشد، این اعتبار برای روسازی، نیوجرسی و کارهای تاسیساتی است تا پروژه در اردیبهشت ماه به نتیجه برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح این پروژه تاثیر بسزایی در شبکه حمل و نقل شمال به جنوب کشور دارد، این آزاد راهی است که تهران را به بندر امام خمینی(ره) وصل می‌کند و قطعه به قطعه آن را تکمیل خواهیم کرد. قطعه مهم و استراتژیک آن این قسمت لرستان است. امسال قطعه اراک به قم را شروع کردیم تا این قطعات آزادراهی به هم وصل شده و آزاد راه تهران – بندر امام به طول ۹۰۰ کیلومتر به اتمام برسد.

کد خبر 583826 برچسب‌ها استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟