Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ندایی معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این اداره یک دستگاه حاکمیتی متولی تثبیت و صیانت از حقوق قانونی شهروندان است، گفت: ۳۵ دفترخانه ازدواج و ۱۰ دفترخانه طلاق در سطح استان فعال هستند.

او افزود: ۵ سردفتر دیگر نیز در حال طی کردن روند اداری برای ایجاد دفترخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندایی بیان کرد: این اداره در ۴ شاخه اسناد، املاک، اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری به مردم خدمات رسانی می‌کند.

معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی اظهار کرد: افراد متمایل برای شرکت و موسسات غیر تجاری خود می‌توانند به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت شرکت و موسسه غیر تجاری خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

رشد ۴۱ درصدی اسناد صادره در خراسان جنوبی

او ادامه داد: خروجی عملکرد اداره اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در زمینه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری منجر به توسعه فضای کسب و کار و عمران و آبادانی استان می‌شود.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد موسسات تجاری حقوق شهروندی اسناد رسمی خراسان جنوبی غیر تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد

 سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت تا امروز بیشترین میزان ذخیره‌سازی روان آب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد.

وی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار متر مکعب روان آب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس مهار شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با بارندگی‌های چند روز گذشته حجم مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

وی گفت: حجم کل مخازن سد‌های خراسان جنوبی ۷۵.۷۵ میلیون متر مکعب است و اکنون ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان آبگیری شده است.

با توجه به کاهش بارندگی‌های خراسان جنوبی در سال‌های اخیر ذخایر آبی پشت سد‌های استان نسبت به قبل افت کرده و هر سال بخش قابل توجهی از این ظرفیت ذخیره‌سازی، خالی است.

سارانی پیش از این گفته بود: تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود لذا برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند.

وی با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سد تعریف مشخصی دارد و سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند نامیده می‌شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، ۲ بند خاکی در زیرکوه که بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند در ده‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان توسط نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت درباره پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تاکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد