Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‎های آلمانی از شیوع نوع جدید کرونا در مراکز نگهداری سالمندان در این کشور خبر می‎دهند.

خبرگزاری میزان - مقام‎های محلی شهر «اوسنابروک» آلمان می‎گویند که نوع جهش یافته ویروس کرونا، که برای نخستین بار در انگلیس شناسایی شده، در یک مرکز نگهداری سالمندان شیوع پیدا کرده است.

به گزارش «دویچه وله»، شیوع این ویروس در این خانه سالمندان در حالی است که همه ساکنان آن پیشتر دو دوز واکسن فایزر-بایونتک را تا تاریخ ۲۵ ژانویه دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام محلی، می‎گوید در پایان هفته گذشته، آزمایش تشخیصی ۱۴ نفر از افراد حاضر در این مکان مثبت شده است.

به گفته آنها، هنوز مشخص نیست که ساکنان چگونه و چه زمانی به این ویروس مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: جهش کرونا در آمریکا و پیش بینی محققان درباره افزایش شمار مبتلایان دومینوی جهش ویروس کرونا در انگلیس

«مارکوس سودر»، رییس حزب باواریای آلمان، می‎گوید «دولت باید نسبت به رفع زود هنگام محدودیت‌ها و خطر موج سوم مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ محتاط باشد.»

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و مقام‎های ارشد ۱۶ ایالت فدرال این کشور قرار است روز چهارشنبه نشستی مجازی داشته باشند تا در مورد رفع محدودیت‌ها از ۱۵ فوریه یا تمدید آن که از اواسط دسامبر آغاز شده است، بحث و تبادل نظر کنند.

برخی مقام‎های آلمان معتقدند که اعمال محدودیت‌ها باید تمدید شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا حوادث بین الملل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی

به‌نظر می‌رسد که همه جنجال‌های ناشی از اتهام ساخت ویروس کرونا توسط چین، برای دولت و دانشمندان این کشور کافی نبوده است؛ چرا که اخیرا در گزارشی از روزنامه بریتانیایی دیلی میل فاش شده که گروهی از دانشمندان چینی با دور زدن قوانین ایمنی، سویه‌ای جهش یافته از ابولا را در آزمایشگاه تولید کرده‌اند که به‌مراتب مرگباتر از سویه‌های قبلی است.

ساخت گونه ای جدید از ویروس ابولا توسط چینی‌ها

بنا بر گزارش دیلی میل، گروهی از محققان دانشگاه پزشکی هبئی در چین، طی آزمایش‌های خود، یک پروتئین از ویروس ابولا را به یک بیماری مسری اضافه کرده‌اند و این مسئله منجر به افزایش شدت پخش ویروس در بدن انسان شده است.

به گزارش گجت نیوز، بنا بر مقاله‌ای که از نتایج این پژوهش منتشر شده، بعد از تزریق این ویروس جدید به گروهی از همسترها، محققان عوارض جسمی شدیدی مشابه با ابولا، از جمله نارسایی شدید چند عضو بدن مشاهده کردند. از دیگر عوارض این سویه جدید ابولا که در این آزمایش رخ نمود، ترشح شدید چشم همسترها بود که به‌شکل پوسته‌ای روی چشم آن‌ها را می‌پوشاند و بینایی‌شان را مختل می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک
  • خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک!
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد