Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قرارداد مطالعات مقاوم سازی و بهسازی ساختمان مرکزی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی امضا شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امضای این قرارداد که با حضور رامین ایزدپناه مدیرکل پشتیبانی، رییس و اعضای کارگروه اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،رئیس مجتمع دانشگاهی پدافندغیرعامل و پژوهشکده انرژی و توسعه پایدار ، مدیر پژوهش دانشگاه مالک اشتر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای ایجاد و تقویت زمینه های همکاری مشترک و تبادل اطلاعات و تجربیات ، بهره مندی از توانمندی های علمی،اجرایی و پژوهشی بین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دانشکاه مالک اشتر در دو فاز شناخت و جمع آوری اطلاعات و تحلیل ریسک و ارزیابی وضیعت تاب آوری امضا شد.
این پرژوه در مدت زمان 6 ماه انجام می شود و تمام هزینه های آن از فایل پژوهشی دانشگاه مالک اشتر بوده و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هیچگونه تعهد مالی ندارد.
همچنین، پس از مطالعات اولیه، تدوین الزامات و طرح مدیریت مقابله با حوادث آغاز خواهد شد که فرآیند شروع پروژه مقاومسازی و بهسازی را ترسیم می کند.
با توجه به قدمت 60 ساله ساختمان با دستور معاون توسعه مدیریت و منابع مقاوم سازی آن در دستور کار قرار گرفت.
با دعوت از متخصصین جلسات متعددی در سطوح ملی با پژوهشگران و اندیشمندان مربوطه برگزار شد، یکی از مهم ترین اهداف ترسیم شده در این تفاهم نامه همکاری، مطالعات بهسازی و مقاوم سازی ساختمان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی