Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در مراسم گرامیداشت هفته زن و دهه فجر  گفت: در حال حاضر در این استان پنج مدیرکل ، هفت معاون مدیرکل ، ۲ معاون فرماندار، ۴۶ دهیار، ۹ عضو شورای شهر، ۳۴ عضو شورای روستا، سه دادیار، سه مشاور قضایی و یک قاضی زن هستند که بیانگر افزایش میزان حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

او با بیان اینکه حضور موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باعث افتخار است، افزود: این حضور نشان می‌دهد در جامعه بستر مناسبی برای فعالیت زنان و نشان دادن توانمندی‌های آنها فراهم شده است.

محمدلو به تاکید دین اسلام برای حضور زنان و نقش آنها در ایجاد یک جامعه موفق اشاره و تصریح کرد: مطالعه تاریخ نشان می‌دهد هر زمان از توانمندی‌های زنان استفاده شده نتایج ارزشمندی در پی داشته و هر وقت از این ظرفیت استفاده نشده جامعه ضرر کرده است.

او همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار حضرت فاطمه زهرا (س) در طول تاریخ گفت: آن حضرت با ایفای بهینه نقش همسری و مادری، رعایت اصول اخلاقی و در عین حال دفاع از امامت و ولایت نقش بسزایی داشته و به عنوان بهترین الگو و اسوه زنان معرفی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اظهار تاسف از میزان بالای آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: با تمام فعالیت‌های انجام گرفته روز به روز شاهد افزایش این آسیب‌ها در جامعه هستیم که این امر نشان می‌دهد میزان تاب‌آوری و تحمل در برابر مشکلات پایین آمده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانمندی های زنان رعایت اصول اخلاقی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت