Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در حال بررسی گزینه های سرمربیگری و جانشینی رحمان رضایی است.

خبرگزاری میزان - پس از کسب نتایج ضعیف و کش‌وقوس‌های فراوان، در نهایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال خود قطع همکاری کرد.

با جدایی رضایی از ذوب‌آهن از حالا گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین او در این تیم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود مجتبی حسینی، فرهاد مجیدی، مهدی رجب‌زاده و محمد ربیعی جزو گزینه‌های اصلی باشگاه ذوب‌آهن برای هدایت این تیم محسوب می‌شوند و مذاکراتی هم با آنها صورت گرفته است.

حسینی در حال حاضر سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان است، اما او گفته می‌شود او که پولش را طبق موعد مقرر دریافت نکرده با وجود برخی از بند‌ها در قراردادش می‌تواند از این باشگاه به صورت یکطرف جدا شود و به باشگاه اسبق خود ذوب‌آهن بازگردد. از سوی دیگر، محمد ربیعی، سرمربی جوان تیم مس هم که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد یکی دیگر از گزینه‌هاست. البته ربیعی با این باشگاه قرارداد دارد و طبق گفته مدیرعامل آنها، ربیعی قطعا در این تیم می‌ماند.

نام فرهاد مجیدی، سرمربی اسبق تیم استقلال هم به میان آمده است. مجیدی که پس از جدایی از استقلال در فصل گذشته هنوز هدایت تیمی را برعهده نگرفته به نظر می‌رسد نامش در بین گزینه‌های سرمربیگری ذوب‌آهن وجود دارد. مهدی رجب‌زاده کاپیتان پیشین تیم ذوب‌آهن هم که مقطعی به عنوان مربی در این تیم به همراه امید نمازی کار می‌کرد، یکی دیگر از گزینه‌های جانشینی رحمان رضایی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: فریدونی: سرمربی جدید ذوب‌آهن به زودی مشخص می‌شود/ با تفاهم و توافق با رضایی قطع همکاری کردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن رحمان رضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن رحمان رضایی رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم