Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@08:14:10 GMT

متخصص گرفتن پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۸۱۴

متخصص گرفتن پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!

به گزارش جام جم آنلاین ، گلزنی های مهدی طارمی برای تیم فوتبال پورتو ادامه دارد.

بامداد امروز تیم فوتبال پورتو در هفته جدید لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم براگا رفت و دو بر دو به تساوی دست یافت.

طارمی در این دیدار یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند اما دو اخراجی از تیم پورتو باعث فشار بیشتر حملات براگا شد و در نهایت این تیم دو گل زد تا شکست مقابل یکی از مدعیان قهرمانی پرتغال را با تساوی ارزشمندی عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در ورزشگاه مونیسیپال برگزار شد. البته پورتو شانس این را دارد تا در بازی های آتی با گرفتن نتایج لازم حتی به صدر برسد و جای تیم اسپورتینگ لیسبون را بگیرد. این تیم اکنون با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی در این دیدار می توانست دو گل به ثمر برساند اما شوت سنگین او در دقیقه های ابتدایی بازی پس از برخورد با مدافع حریف به اوت رفت.

نکته بسیار مهم این مسابقه این بود که پورتو در دقیقه 35 صاحب ضربه پنالتی شد اما طارمی زننده آن نبود این در حالی است که این بازیکن نه تنها گلزن تیمش است که خوب هم پنالتی می گیرد. سرخیو اولیویرا در این دیدار ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تعداد گل هایش با مهدی طارمی برابر شود. حالا هر دو مهاجم هشت گل زده اند. این در حالی است که اولیویرا از هشت گل زده خود پنج گل را از روی نقطه پنالتی زده است. اگر سرمربی پورتو ضربات پنالتی را به مهدی طارمی می داد آنگاه از همین الان می توانستیم او را آقای گل لیگ برتر پرتغال برای این فصل قلمداد کنیم.

با پنالتی هایی که از طارمی سلب می شود فاصله او با ستاره تیم اسپورتینگ لیسبون یعنی گونکالوس بیشتر می شود. این بازیکن 14 گل زده است و تا همین جا طارمی از او شش گل عقب است.

10 روز دیگر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا می رود. مسلما طارمی برای گلزنی مقابل یاران کریستیانو رونالدو نیز انگیزه های بسیار فراوانی دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طارمی پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)