Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@20:23:59 GMT

اولتیماتوم سولسشر به دخیا؛ جای تو تضمین شده نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۸۴۹

اولتیماتوم سولسشر به دخیا؛ جای تو تضمین شده نیست

پس از چند نمایش پراشتباه از داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، به این بازیکن اولتیماتوم داد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر پس از نمایش بحث برانگیز دروازه بان یونایتد در تساوی برابر اورتون، به داوید دخیا هشدار داده است که جای هیچکس در منچستریونایتد تضمین شده نیست و او باید برای ایستادن درون دروازه این تیم، خود را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونایتد پس از اینکه توانست در بازی برابر اورتون دو گل از حریف جلو بیافتد، ظرف هفت دقیقه دو گل دریافت کرد و گل سوم این تیم را نیز اورتون با گلزنی در دقیقه 95 بازی جبران کرد تا شاگردان آنچلوتی پس از تساوی 3-3 با شیاطین سرخ، با یک امتیاز شیرین اولدترافورد را ترک کنند.

 

 

دفع ناقص دخیا توپ را درست جلوی پای عبدالله دوکوره، بازیکن اورتون، قرار داد و گل  اول را تقدیم به این تیم کرد. روی گل سوم نیز دروازه بان منچستریونایتد واکنشی کند و ضعیف برابر دومینیک کالورت لوئین، ستاره اورتون، داشت که گلزنی را برای این مهاجم خطرناک بسیار آسان کرد.

 

پس از چند نمایش پر اشتباه و سرنوشت ساز از داوید دخیا در بازی های اخیر منچستریونایتد، دین هندرسون، دروازه بان ذخیره این تیم، احتمالا در دیدار روز سه شنبه یونایتد برابر وستهام در چارچوب FA Cup درون دروازه یونایتد بایستد. در صورتی که هندرسون بتواند نمایش خوبی داشته باشد، اوضاع برای دخیا از پیش هم سخت تر شده و ممکن است دروازه بان اسپانیایی جایگاه خود را از دست بدهد.

 

 

سولسشر در پاسخ به سوالاتی که برای چندمین بار در مورد دخیا از او پرسیده می شد، گفت: "هر بازیکنی باید جایگاه خود را به دست بیاورد. ما تیمی هستیم که در بین خودمان نیز رقابت می کنیم و این در مورد همه بازیکنان صدق می کند."

 

سرمربی یونایتد تایید کرد که بسیار ناامید کننده بوده که اورتون تنها سه شوت در چارچوب دروازه داشت و هر سه ضربه نیز تبدیل به گل شدند.

اوله گونار سولسشر داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر داوید دخیا منچستر یونایتد دروازه بان داوید دخیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟