Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:10:40 GMT

 هموطنان از مسافرت به گیلان بپرهیزند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۰۶۱

 هموطنان از مسافرت به گیلان بپرهیزند

سرهنگ امیر طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  در حال حاضر هفت شهرستان  رودسر، لاهیجان ، آستانه ، رشت، بندر انزلی و لاهیجان و  صومعه سرا در گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند و  بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا ورود و خروج از شهرستان های نارنجی ممنوع است.

وی تصریح کرد: درصورت نقض قانون رانندگان خودروهای متخلف جریمه می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  اجرای محدودیت های جدید ترددی  از هجدهم بهمن ماه جاری به استان های شمالی تصریح کرد: در حال حاضر  پلیس در مبادی ورودی شهرهای  رودبار، چابکسر و آستارا  مستقر است و خودروهای غیر بومی را برگشت می دهد و در صورتی که خودرویی از طریقی وارد استان شود با آن نیز برخورد قانونی صورت می گیرد.

سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد: خودروهای غیر بومی از کمربندی ها مجاز به خروج از استان هستند و بازگشت مسافرانی که  از قبل به استان آمده اند به شهرشان  مانعی ندارد ؛ ضمن آنکه تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۴ صبح برای تمامی خودروها اعم از بومی و غیر بومی همچنان ممنوع است  و داشتن مجوز بین شهری از فرمانداری ها به معنای داشتن مجوز در محدوده های شبانه شهری نیست  و در صورت تخلف جریمه می شوند.

گیلان دومین استان درگیر در جریان شیوع کرونا بود. علاوه  بر وضعیت نارنجی شهرستان های یاد شده،املش و شفت در وضعیت آبی قرار دارند و بقیه شهرستان ها نیز زرد هستند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان هر زمان که ترددها افزایش یابد و دورهمی ها و مهمانی ها برقرار شود، شاهد افزایش شیوع این ویروس و آمار مبتلایان هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۴۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت روز یکشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود:  تا ظهر روز (۱۹ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۴۳۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۷۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۹ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت بعنوان یکی از کانون های تجارت و گردشگری کشور از نخستین استان های درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

برچسب‌ها رشت پلیس راهور ناجا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت پلیس راهور ناجا گیلان رشت پلیس راهور ناجا گیلان اخبار کنکور قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور