Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد آبادانی وقتی به سر و صداهای مردان مسلح اعتراض کرد هدف گلوله قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 3 بامداد یکشنبه 19 بهمن ماه امسال ماجرای درگیری مسلحانه در خیابان لاله منطقه فیه آبادان به ماموران کلانتری 11 ولیعصر مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مردان مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت نخلستان ها فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زخمی شدن مرد آبادانی در درگیری با مردان مسلح

ماموران کلانتری 11 ولیعصر در ادامه با مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته بود که خیلی زود تیم های امدادی به محل اعزام و مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند.

تیم پلیسی در تحقیقات میدانی پی بردند که چند نفر از اهالی خیابان لاله سوار بر خودرویشان اقدام به سر و صدا کردند که مرد زخمی به رفتارهای آنها اعتراض می کند و همین موضوع باعث درگیری بین مردان داخل خودرو و مرد تنها می شود و در ادامه مردان مسلح به سمت مرد جوان با اسلحه کلت کمری تیراندازی می کنند.

ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی خیلی زود موفق به دستگیری 4 نفر از عاملان این درگیری مسلحانه می شوند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مسلح مردان مسلح تیراندازی درگیری مسلحانه اخبار حوادث فرار آبادان درگیری مسلحانه مردان مسلح نخلستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا دختر تجاوز علی انصاریان ویروس کرونا شیطان صفت مرد شیطان صفت خانه ویلایی مهرداد میناوند قیمت مردان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس