Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:45:17 GMT

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و ۸ سری جهیزیه در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۳۱۳

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و ۸ سری جهیزیه در جهرم

شعبانپور از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و هشت سری جهیزیه در راستای مرحله جدید طرح «مواسات» در جهرم خبر داد.

«محمدجواد شعبانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نهمین مرحله از طرح «مواسات و همدلی» کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم با تهیه بسته های معیشتی ویژه خانواده های کم بضاعت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم افزود: در این مرحله از طرح «مواسات و همدلی» که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد، بسته های معیشتی و جهیزیه برای خانواده های کم بضاعت و همچنین نوعروسان آماده و تحویل آنها می شود.

 

وی در تشریح این مرحله از طرح «مواسات و همدلی» بیان کرد: در مرحله نهم طرح مواسات در جهرم، تعداد 300 بسته مواد غذایی تهیه و امروز در با برگزاری یک مراسم، این بسته ها تحویل خانواده های تحت پوشش شد.

 

شعبانپور به اقلام موجود در بسته های معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل، برنج، روغن، انواع حبوبات، قند و خرما بود که پس از تهیه و آماده سازی میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: در مجموع این بسته ها با اعتبار 120 میلیون تومان تهیه و برای توزیع میان خانواده های نیازمند در نهمین مرحله از طرح «مواسات و همدلی» آماده شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم اظهار کرد: همچنین در این مرحله از طرح «مواسات و همدلی» هشت سری جهیزیه نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده که میان نوعروسان کم بضاعت توزیع می شود.

 

شعبانپور عنوان کرد: برای تهیه هر سری جهیزیه نیز اعتباری افزون بر 21 میلیون تومان هزینه شده که در مجموع این هشت سری جهیزیه با اعتبار 168 میلیون تهیه شده است.

 

وی در پایان از خیران و نیکوکاران که در مراحل مختلف اجرای طرح «مواسات و همدلی» به همنوعان خود کمک کرده اند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه مواسات و همدلی کمیته امداد امام خمینی مواسات و همدلی مرحله از طرح سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی