Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:43:50 GMT

سنگ دهبید و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۳۲۷

سنگ دهبید و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

سنگ دهبید چیست؟

سنگ دهبید یکی از زیباترین و محکم ترین سنگ های ساختمانی است که در کنار ویژگی هایی مثل ظاهری شفاف، سطح صاف و صیقلی و انعکاس عالی نور، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

سنگ دهبید را در دسته سنگ های مرمریت قرار می دهند که از حیث رنگ و جنس با کیفیت ترین آن محسوب می شود. سازگاری بالا با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی و براقی آن برای محیط های کم نور خارق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگ های دهبید را براساس معدن استخراج سنگ مثل سنگ دهبید شایان ، انگورک، زارعی و غیره تقسیم بندی می کنند که نمونه های بسیار معروف و با کیفیت داخلی و قابل رقابت با سنگ های خارجی هستند.

سنگ دهبید را معمولا برای کف ساختمان استفاده می کنند تا روی روشنایی محیط اثر زیادی بگذارد که در سایزهای مختلف قابلیت سفارشی سازی دارد. نوع تیره و یا همراه با رگه ها روشن نیز در پروژه های خاص یا بسته به سلیقه داخل منزل و نما استفاده می گردند.

کاربرد سنگ دهبید

با توجه به ویژگی های ذکر شده باید انتظار کاربردهای گسترده ای از این نوع سنگ ها داشته باشید. سنگ دهبید در پروژه های لوکس استفاده های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

آسانسور: از این سنگ ها می توان در سایز اسلب (Slab) و با سورت (Sort) تیره یا روشن استفاده کرد که بستگی زیاد به طراحی و رنگ داخلی آسانسور و محیط اطراف آن دارد کابینت: سنگ های کابینت آشپزخانه را نیز می توان از نوع سنگ دهبید مرمریت استفاده نمود که به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد و در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم است. کف: کف ساختمان و مکان های مختلف مثل لابی و پذیرش هتل، راهروها، ادارات و فضاهای تجاری و فروشگاهی را می توان با سنگ دهبید تزئین کرد. در داخل ساختمان نیز فضای نشیمن و پذیرایی و اتاق خواب کاربرد دارند. معمولا نیز رنگ بندی کرم روشن و کرم بژ طرفداران بیشتری دارند. پله: ابعاد کوچکتر یا تایل برای استفاده در پله ها با ضخامت 3 تا 4 سانتیمتر استفاده می گردند. رنگ تیره نیز در این مواقع به دلیل مسائل نظافتی انتخاب می شوند. با توجه به سطح صاف و صیقلی تمیز کردن آن راحت بوده و به دلیل مقاومت بسیار بالا و تخلخل بسیار پایین مواد شوینده روی آن تأثیر منفی ندارند. معیارهای تشخیصی سنگ دهبید با کیفیت و مرغوب

این نوع سنگ ها چون از معادن مختلفی استخراج می شوند همراه با درصد مختلفی از انواع کانی ها هستند که به دلیل ساختار و ویژگی های مختلف هر کانی، روی درجه، سورت و کیفیت و مرغوبیت سنگ دهبید اثر می گذارد به همین دلیل در بازار شاهد هستیم که درجات مختلفی از آن به فروش می رسند. درجات مختلف که نشانه مرغوبیت و کیفیت هستند براساس موارد زیر تعیین می شوند:

ضخامت مناسب گونیا بودن ابعاد ابعاد دقیق ساب کاری با کیفیت سنگ سورت دقیق و دسته بندی کامل نداشتن لب پریدگی بسته بندی حرفه ای برای آسیب نرسیدن در حین جابجایی  مرکز فروش سنگ دهبید با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب

سنگ دهبید شایان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین سنگ های بازار داخلی است که با برندهایی مثل سنگ لته ترکیه به راحتی رقابت می کند. با توجه به موارد گفته شده دقت به درجه و کیفیت سنگ و فرآوری حرفه ای و دقیق در طول عمر و ماندگاری این سنگ ها بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال نوع مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب سنگ دهبید هستید، کارخانه سنگبری پارسیان دهبید عظیمی با نزدیک به 15 سال سابقه و تکیه بر فناوری های روز دنیا توانسته تولید سنگ دهبید شایان را با بالاترین کیفیت و قیمت های رقابتی در ابعاد معمولی و ابعاد بزرگ، وارد بازار کند. در مجموعه سنگبری پارسیان دهبید عظیمی، با استفاده از تکنولوژی روز، سنگها فرآوری شده و در اندازه های بزرگ و اسلب به تولید انبوه رسیده است. انبار بزرگ سنگبری عظیمی در تهران، آماده استقبال از بازدیدکنندگان و معماران محترم میباشد. در این انباربزرگ، مجموعه ای بینظیر از سنگ های دهبید شایان، سنگ لته ترکیه، سنگ چینی ازنا، سنگ امپرادور دارک اسپانیا و امپرادور لایت ترکیه و سنگ کلکته (کالاکاتا) ایتالیا رخ نمایی میکند.

سورت منحصر به فرد با دستگاه اکتیو سورت

از خدمات منحصر به فرد این مجموعه، سورت مکانیزه و بسیار دقیق سنگ ها با دستگاه اکتیو سورت میباشد. این دستگاه فوق پیشرفته، میتواند با کمترین خطا، سنگ ها را بر اساس طرح و رنگ زمینه سورت کند. این دستگاه با چاپ بارکد روی سنگ، آنها را برای دسته بندی در سورت های مختلف، آماده میکند. سورت بدون اشتباه نقش مهمی را در چیدمان سنگ در پروژه دارد. اشتباه در سورت باعث تیره و روشن شدن سنگ ها میشود.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از قیمت سنگ دهبید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

تلفن : 02122980935 - 02122980936 – 02122980937

سایت : www.azimistone.com

آدرس دفتر مرکزی و انبار : تهران، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، ابتدای گلبن نهم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان سنگ دهبید رپرتاژ آگهی دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان سنگ دهبید سنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «پاک» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۴۴ در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه امامیه با عدد شاخص ۷۶ به ثبت رسیده است.

دما در حال حاضر ۱۵ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

کد خبر 6088952

دیگر خبرها

  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • کاربرد های پمپ آب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است