Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۵ درصد بزرگراه‌ها این استان در ۲ سال اخیر ساخته شده است افزود: در گذشته تنها ۱۷۷ کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم که اکنون این ر قم به ۳۳۴ کیلومتر رسیده است.

منصور بیجار با اشاره به طرح ساماندهی حاشیه شهر هم افزود: بر اساس سند ملی حاشیه نشینی در حال حاضر ۹ شهر در سیستان و بلوچستان با هدف ساماندهی سکونتگاه‌های حاشیه شهر انتخاب شدند وتاکنون بیش از پنج هزار و ۴۷۲ هتکار و ۱۸۸ محله شناسایی که ۳۶ محله به عنوان هدف تعیین شده است که زاهدان ۹ محله هدف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیجار افزود: با ورود استانداری و بنیاد مسکن به عنوان مجری ساماندهی حاشیه نشینی ۱۰ هزار واحد مسکونی که برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

او با بیان اینکه شهرداری زاهدان ۶۰ تا ۷۰ درصد منابع خود را در حاشیه شهر هزینه کرد تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان بابت تاسیسات زیربنایی و روبنایی شهرداری زاهدان مصوب شد که شرکت بازآفرینی شهری نیز کمک کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت بزرگراه استانداری سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان