Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:41:43 GMT

پایان کار دو تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۵۸۰

پایان کار دو تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

آخرین دیدار دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه در لیگ برتر والیبال با پیروزی نماینده ارومیه به پایان رسید. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز سه هفته تا پایان لیگ برتر والیبال در مرحله مقدماتی باقی مانده، دو تیم قعرنشین جدول با برگزاری یک مسابقه رودررو به کار خود پایان دادند. 


دیدار دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه از هفته سی‌ام لیگ برتر دیروز در خانه والیبال تهران برگزار شد و شاگردان فرهاد نفرزاده با شکست سه بر یک نماینده کردستان به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافتند، اما این پیروزی سه امتیازی تغییری در جایگاه انتهای جدولی این تیم ایجاد نکرد و تیم آذرباتری ارومیه با سه برد، ‌23 شکست و 9 امتیاز به کار خود در لیگ برتر سال 99 پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب آذرباتری شد تا این تیم نیز لیگ برتر سال 99 را با سه برد، 23 شکست و 11 امتیاز و کسب رتبه سیزدهم جدول به پایان برساند.


قرار بود مسابقه این تیم‌ها روز پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه در خانه والیبال تهران برگزار شود و با توجه به درخواست دو باشگاه و موافقت کمیته رویدادها و مسابقات، این دیدار زودتر برگزار شد. دو تیم در هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم مرحله مقدماتی نیز با قرعه استراحت روبه‌رو هستند.


هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روز شنبه 25 بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران لیگ برتر والیبال دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان