Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:36:59 GMT

آبگرفتگی در پنج منطقه اهواز برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۶۹۲

آبگرفتگی در پنج منطقه اهواز برطرف شد

ابراهیم قنبری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این نوبت بارندگی نیز همچون دفعات گذشته برخی مناطق اهواز دچار آبگرفتگی شدند که برای تخلیه آب در این مناطق از همکاری ۱۵۰ نفر از نیروها استفاده شد.

وی افزود: مناطقی که در اهواز دچار آبگرفتگی شدند شامل خیابان زکی زاده و فرهانی کمپلو، کیان خیابان سروش، بلوار انقلاب خیابان پیشاهنگی و باهنر خیابان سوم شعبان و بلوار کارگر گلستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات از ۲۵ تانکر مکنده کوچک، هفت تانکر بزرگ، چهار پمپ سیار ۶ و هشت اینچی و بیش از یکهزار متر لوله مکنده آب استفاده شد.

قنبری با بیان اینکه تخلیه آب از این مناطق از دیروز تا صبح امروز ادامه داشته است گفت: در حال حاضر مورد آبگرفتگی حاد در سطح شهر نداریم اما در صورت اعلام به این سازمان آمادگی حضور در محل و انجام عملیات تخلیه آب را داریم.

متاسفانه آبگرفتگی اغلب مناطق اهواز در پی هر بارش باران در چند سال اخیر رخ می دهد و هنوز این مشکل در این شهرحل نشده است.

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اهواز تخلیه و جمع آوری آب های سطحی توسط این سازمان در هر بار بارندگی بیش از یک ۱۰ میلیارد ریال برای این نهاد هزینه و ضرر به دنبال دارد.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران در استان هشدار سطح نارنجی طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان داده بود.

برچسب‌ها آتش نشانی بارش باران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی بارش باران خوزستان آتش نشانی بارش باران خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان