Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیرکل حزب اسلامی کار معتقد است: دولت باید هر پولی که دارد در قالب وام اشتغال به مردم و متقاضیان اختصاص دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسین کمالی در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: نه تنها نباید وام ازدواج را افزایش داد، بلکه باید اصل وام ازدواج را نیز حذف کنند و آن را به شکل وام اشتغال اعطا کنند چرا که اگر فردی کار و درآمد داشته باشد، دیگر نیازی به وام ازدواج ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در واکنش به تصمیم مجلس درباره افزایش مبلغ وام ازدواج گفت: فردی که بیکار است چگونه می تواند بازپرداخت وام ازدواج را تقبل کند؟ با این تصمیم ها فقط بدهی بیشتری برای جوانان ایجاد می شود، در حالی که اصل، اشتغال است و باید این بخش را تقویت کرد نه اینکه عرضه پول را در قالب وام ازدواج بالا برد و مشکلات بیشتری ایجاد کرد.
به گفته دبیرکل حزب اسلامی کار، اگر مشکل اصلی جوانان یعنی اشتغال و درآمد برطرف شود دیگر مسائل موجود نیز حل خواهد شد، در غیر اینصورت وام ازدواج به زوجی که اشتغال و درآمدی ندارند چطور می تواند کمک کننده باشد؟ جز اینکه منجر به مشکلات و سختی بیشتر آنها در زندگی شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم