Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر هشت گفت: بعد از این عملیات، نگاه جامعه جهانی به توان و قدرت دفاعی ایران تغییر یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی در گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در جمع پاسداران سپاه استان سمنان اظهار داشت: عملیات والفجر هشت در تاریخ دفاع مقدس از عملیات‌های اثرگذار و ماندگار آن دوران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامغانی با اشاره به اثرگذاری عملیات والفجر هشت در بعد بین‌المللی افزود: این عملیات از تخصصی‌ترین عملیات‌های آبی‌خاکی جهان در آن مقطع زمانی بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: عملیات غرورآفرین والفجر هشت و بیت‌المقدس را می‌توان از عملیات‌هایی عنوان کرد که نگاه جامعه جهانی را به توان و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران کاملاً تغییر داد.

سردار دامغانی با اشاره به رشادت رزمندگان در این عملیات بیان کرد: تمام اصول حفاظتی در این عملیات به‌طور موفقیت‌آمیزی انجام شد و پیروزی در این عملیات امروز به نام روز حفاظت اطلاعات نام‌گذاری شده است؛ چراکه این روز پیروزی اطلاعاتی کشور بر همه داشته‌های دشمنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات والفجر 8 یا نبرد اول فاو، عملیات آبی خاکی تهاجمی نیروهای مسلح ایران، در خلال جنگ ایران و عراق بود، که به فرماندهی مشترک سپاه پاسداران و ارتش، در بهمن‌ماه 1364 به مدت 75 روز انجام شد.

«عملیات والفجر8» در یک نگاه/ عملیاتی که در دفاع مقدس یادگاری شد+ عکسفیلمی از شهید رسول کشاورز در حال توجیه غواصان خط‌شکن عملیات «والفجر8»حاج قاسم و شاهکار والفجر8 ـ قسمت هشتم|از تصرف پایگاه موشکی بعثی‌ها تا دغدغه سردار قاسم سلیمانی برای حضور میدانیحاج قاسم و شاهکار والفجر8 ـ قسمت هفتم| از اجرای دقیق توپخانه تا مکالمات شنیدنی از فرماندهی شهید سلیمانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: باید دستاوردها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز انتقال یابد و اجازه ندهیم دشمنان دست به تحریف عقاید و افکار و هویت اسلامی مردم به‌ویژه نسل جوان بزنند.

سردار دامغانی گفت: باید به نسل امروز بیان شود که چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی در راه حفظ این انقلاب و نظام انجام شده است و به این نسل معارف دفاع مقدس تبیین شود.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات والفجر استان سمنان والفجر هشت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد. 

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد. 

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید نمود.  

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است