Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ریزش آوار یک خانه مسکونی در منطقه حصیر آباد اهواز ساعت ۱۰ و ۵۲ دقیقه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام شد که در پی آن یک گروه از آتش نشانان ۴ دقیقه بعد در محل حادثه حضور پیدا کردند.

او افزود: این حادثه که به علت سست بودن زمین منزل مسکونی در خیابان یک منطقه حصیر آباد اتفاق افتاد، منجر به ریزش راهرو حیاط خانه در زمین کناری آن شد که تلفات جانی به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با بیان اینکه خانواده ساکن در این خانه در منزل گیر افتاده بودند که با ایمن سازی محیط با کمک آتش نشانان موفق به خروج شدند، تصریح کرد: آتش نشانان پس از اعلام نکات ایمنی به شهروندان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، محل را به سمت ایستگاه خود ترک کردند. 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش آوار آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه