Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@11:21:25 GMT

پیشنهاد وزیر بهداشت به رئیس رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۶۱۷۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه ای به آقای دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی با عنوان «کارگروه طب ایرانی» ذیل شورای سیاست گذاری سلامت آن سازمان و هماهنگ با دفتر طب ایرانی و مکمل و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ با تشکیل این کارگروه، برنامه ریزی متمرکز در زمینه برنامه ها و نوع محتوای تولیدی در حوزه طب ایرانی و فرهنگ سازی و نحوه آشنایی عموم مردم از این میراث غنی طبی در دستور کار آن سازمان قرار می گیرد.

متن کامل نامه آقای دکتر سعید نمکی به این شرح است؛

جناب آقای دکتر علی عسکری ؛ رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نظر به تصریح اسناد بالادستی مبنی بر احیاء و توسعه طب ایرانی با رویکرد علمی و روشمند و افزایش اقبال عمومی به استفاده از آموزه ها و خدمات طب ایرانی و مکمل، رسانه ملی نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی از آموزه های مبتنی بر اصول علمی و روشمند سلامت داشته و با بهره گیری از متخصصان دانشگاهی و تهیه برنامه های متنوع آموزشی، مستند و ترکیبی می تواند مسیر دستیابی به اهداف مهم این حوزه را تسهیل نماید. لذا پیشنهاد می شود کارگروه تخصصی با عنوان «کارگروه طب ایرانی» ذیل شورای سیاست گذاری سلامت آن سازمان و هماهنگ با دفتر طب ایرانی و مکمل و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت تشکیل شده و برنامه ریزی متمرکز در زمینه برنامه ها و نوع محتوای تولیدی در حوزه طب ایرانی و فرهنگ سازی و نحوه آشنایی عموم مردم از این میراث غنی طبی در دستور کار آن سازمان قرار گیرد. برچسب ها: وزیر بهداشت ، پیشنهاد ، رئیس ، رسانه ملی ، تشکیل ، کارگروه طب ایرانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت پیشنهاد رئیس رسانه ملی تشکیل کارگروه طب ایرانی طب ایرانی آن سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود