Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد ارهال کاشان از برگزاری مراسم عزاداری در شب و روز شهادت فرزند بلافصل امام باقر(ع) در ۲۷ جمادی‌الثانی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت 27 جمادی‌الثانی، سالروز شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: آستان امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) در این ایام در شب شهادت و روز شهادت مراسماتی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه شنبه شب، شب شهادت این امامزاده واجب‌التعظیم میزبان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان هستیم ابراز داشت: حاج اسماعیل اخباری، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(س) نیز در این شب در سوگ شهادت فرزند بلافصل امام باقر(ع) نغمه‌سرایی می‌کند.

فرهنگ شهادت‌ در مدارس و کتب درسی باید ترویج شودامام جمعه اهل سنت راز و جرگلان: مکتب شهادت طلبی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استخانواده شهدا رسالت بزرگ و تاریخی را بر عهده دارند/باید نهضت ترویج مکتب ایثار و شهادت صد برابر شود

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد ارهال کاشان از برپایی مراسم عزاداری در روز شهادت این امامزاده واجب‌التعظیم خبر داد و ابراز داشت: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران این مراسم و محمود شریفی نیز مداح مراسم روز شهادت فرزند بلافصل امام باقر(ع) است.

وی با بیان اینکه مراسم شب شهادت بعد از نماز مغرب و عشاء و مراسم روز شهادت این امامزاده واجب‌التعظیم نیز از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود گفت: تمامی مراسم شب و روز شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی بن امام محمد باقر ع روز شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان