Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ و نایب قهرمان آسیا است. ما هم مدار و برنامه‌های خودمان را دنبال می‌کنیم. داریم خودمان را از نظر فنی و ذهنی آماده بازی می‌کنیم. بازیکنان ما در یک هارمونی هستند که تدابیرمان را برای بازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یحیی گل محمدی و همکارانش در پرسپولیس برای بنده خیلی قابل احترام هستند. حق آنها بود که در آسیا قهرمان شوند. کادر ایرانی، خوب و فهمیده‌ای هستند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یادآور شد: هدفمان این است که برنامه‌هایمان را پیاده کنیم و امتیاز کامل را از بازی بگیریم. هدفگذاری برای این بازی باید طوری باشد که دست پر از میدان خارج شویم. کسب سه امتیاز را دور از دسترس نمی‌بینم. مس تیم دست و پا بسته‌ای نیست و امیدوارم در لحظاتی از بازی قسمت‌هایی که مدنظر است را درست انجام بدهیم و پیروز شویم.

ربیعی تاکید کرد: مدیریت مسابقه چند بخش دارد. یک بخش می‌تواند تحلیل تیم حریف باشد اما آنچه من دنبالش بوده و هستم، فلسفه و سبک بازی خودم است تا در شریان تیم جاری کنم. در نیم فصل اول بازی‌های بدی ارائه نکردیم. مقابل تراکتور شش، هفت موقعیت خوب را از دست دادیم و گل را روی ضربه ایستگاهی دریافت کردیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: اینکه روندمان کم کم بهتر شده است به این دلیل است که تازه به لیگ برتر آمده و هماهنگ شدن با این وضعیت زمان بر است. برای اینکه تیم را تبدیل به یک خانواده کنم زحمات زیادی را کشیده‌ام ولی هنوز مس رفسنجان کار دارد و برنامه ریزی برای این تیم‌ها کار دشواری است. تلاشم این است مس را امسال در لیگ برتر حفظ کنم. باید شبانه روزی زحمت بکشیم. به این بچه‌ها و تیم ایمان دارم و می دانم در میدان لیگ سربلند بیرون می آیند.

وی درباره برنامه‌هایش برای این مسابقه اظهار کرد: نقشه و برنامه‌های خودمان را برای هر بازی داریم. یک لشگر مصدوم داریم. سالاری، محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور و سجاد آشوری را نداریم. البته تیم پزشکی در حال تلاش برای رساندن سجاد است. زهیوی هم فعلاً مصدوم است. با این حال گلایه‌ای نداریم. در هر بازی بین دو تا پنج بازیکن را نداشته‌ایم. می‌توانستیم ۱۰ بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و فرض می‌کنیم پنج بازیکن را نداریم!

سرمربی تیم مس تاکید کرد: تیم ما در این فصل بین چمن مصنوعی و طبیعی در رفت و آمد است و این مسئله، تاثیراتش را گذاشته است. مواردی که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم متفاوت از سایر تیم‌ها است. داریم شرایط را به سمت بهتر شدن می بریم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تلفاتمان را کمتر کنیم. با این حال تردید ندارم که تیم ما یک «تیم» است. جوانان خوبی داریم که فردا از آنها استفاده می‌کنیم و این بهترین زمان برای آنها است که خودشان را نشان بدهند.

کد خبر 5142126

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ربیعی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تيم مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال علی انصاریان هندبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ برتر هندبال محمود فکری مهدی طارمی فدراسیون فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95