Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرناز بیگی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در بوشهر اظهار داشت: مدیریت امور خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات در همه استان‌ها فعال شده است و مسئولان این مدیریت منصوب شده‌اند.

وی بر تلاش و همکاری مدیریت امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات با دستگاه‌ها، سازمان‌ها تابعه استانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و تلاش مضاعف زمینه افزایش مشارکت‌های مردمی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه بانوان ایرانی مشارکت قابل توجهی در اهدای نذرها دارند افزود: طرح بنای نور با هدف روان سازی در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع‌آوری نذرهای مردمی اجرا شده است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق در نجف، کاظمین، سامرا و کربلا خاطرنشان کرد: توسعه فضای حرم‌ها از جمله ساخت صحن حضرت زهرا (س) در دستور کار این ستاد است.

بیگی همچنین از آغاز عملیات اجرایی صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: همه این بناها با معماری ایرانی اسلامی و کارگران و مصالح ایرانی احداث شده است.

وی با اشاره به اهمیت بالای گسترش فضای صحن‌های بقاع متبرکه به عنوان پایگاه قدرتمندی برای شیعه تاکید کرد: این اقدامات اهمیت بسیار زیادی دارد و در آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

کد خبر 5142130

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر نجف اشرف شیعه کربلا کاظمین عراق دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا گرگان انقلاب اسلامی ایران عکس استانها شیوع کرونا شیراز اردبیل بارش باران ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور