Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رضاعلی یوسفی با اعلام این خبر اظهار کرد: راه اندازی چهار پایگاه اورژانس جاده ای در مناطق غلامان، گز، راز و حصارچه همچنین ساخت مرکز خدمات جامع سلامت مناطق باغلق، کلاته ابریشم و مرکز راستقان از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان راز و جرگلان طی هفت سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ساخت سه خانه بهداشت جدید در روستاهای تنگه ترکمن، اشرف دره و پشنده، همچنین ساخت 11 پانسیون، انجام کلنگ زنی بیمارستان 64تختخوابی در شهر راز و جذب نیرو از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان طی هفت سال گذشته بوده اند.

وی اعلام داشت: ساخت انبار مرکزی و اجرای طرح هتلینگ برای مراکز غلامان، حصارچه و یکه سعود از دیگر موافقت هایی بوده اند که برای این شهرستان محقق شده است.

یوسفی در بخش دیگری از سخن خود بیان کرد: شهرستان راز و جرگلان رتبه نخست در زمینه اجرای طرح اطلاع رسانی و کنترل فشار خون در سال گذشته را از میان هشت شهرستان خراسان شمالی را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راز و جرگلان خراسان شمالی اورژانس جاده ای خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیز کردن چاقو در خانه: ترفند‌هایی برای داشتن چاقو‌های همیشه تیز (فیلم) ۵ راهکار آسان و تازه برای تیز کردن چاقو‌های کُند خانگی (فیلم) ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم)

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد