Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی حسینی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تیم پزشکی به روستای محروم و کم برخوردار آمید اعزام شد و به اهالی این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

او افزود: این تیم در مجموع خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشارخون و قندخون را به ۶۰ نفر از اهالی این روستا ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسینی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون هفت مرحله گروه‌های پزشکی را برای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان اعزام کرده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال سه مرحله دیگر هم انجام شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد اضافه کرد: پارسال نیز ۱۸ اکیپ بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستا‌های مختلف این شهرستان به بیش از سه هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات درمانی جامعه پزشکی بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان