Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: افتخارات کسب شده درحوزه نظامی و دفاعی موجب تضمین اقتدار و امنیت کشور و حیرت دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری استان قزوین با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: امروز با حضور وزیر دفاع از مجموعه های تحت پوشش و در خدمت وزارت دفاع بازدید شد و با توان صنعتی استان آشنا شدند.

وی افزود: اگر فقط در بخش نظامی بخواهیم دستاوردها را با سال ۵۷ مقایسه کنیم قابل مقایسه نیست و کارهایی شده که دشمن هم باور نمی کند.

استاندار قزوین بیان کرد: در ابتدای انقلاب یک کشور وابسته کامل بودیم و با کمک مستشاران نظامی در حوزه دفاعی مطرح بودیم و در دهه ۶۰ با واسطه خریدهای نظامی را با چندین برابر قیمت تهیه می کردیم.

جمالی پور بیان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی اتفاقاتی رقم خورده که برخی پیوست امنیتی دارد و گفتنی نیست اما آنچه گفته شده موجب حیرت جهانیان شده است.

وی افزود: این که دانش فرود آوردن پهباد نظامی دشمن را داشته باشیم و تحهیزات نظامی خود را در داخل تولید کنیم و موشک نقطه زن داریم و دشمن جرات رویارویی مستقیم را ندارد یک افتخار است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز کارهای بزرگی در کشور شده که تضمین کننده امنیت کشور است که با تلاش جوانان گمنامی صورت گرفته که در وزارت دفاع با مدیریتی اخلاق مدار و با پشتکار محقق شده است.

قزوین از استانهای مهم صنعتی و کشاورزی کشور است

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است و در تامین مالیات و درآمدهای دولت در رده ۱۴ قرار دارد اما در گرفتن بودجه ردیف ۲۹ و ۳۰ است و سهم کمی از این درآمدها دارد و امیدواریم اصلاح شود.

استاندار قزوین گفت: با وجود امام جمعه فهیم و نمایندگانی پرتلاش با انسجام مطلوب محور مدیران خدمت به مردم قرار گرفته و اعتماد سازی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین