Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تولید بیش از ۸۰۰ قلم محصولات نظامی و دفاعی شعار انقلابی استقلال را عملیاتی و امنیت و اقتدار کشور را تضمین کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: اکثر انقلاب ها مشابهت و تفاوت هایی دارند اما معمولا وقتی مردم از یک نظامی آنچنان منزجر می شوند آن را تغییر می دهند اما گاهی یک خواست عمومی است که برای ما رخ داد و همه مردم ایران خواستند یک نظام نامشروع را سرنگون کنند و نظام دیگری که واجد ویژگی هایی در شان ملت بود حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در انقلاب اسلامی شعارهای پر مغزی مطرح شد که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی محور آن بود ملت از این که مستبدین حاکم بودند ناراحت و منزجر بودند و می خواستند حکومتی اسلامی جاری شود.

امیر حاتمی گفت: تفاوت دیگر این بود که خیلی از انقلاب ها معمولا از مسیر خارج می شوند اما انقلاب اسلامی با استقامت مردم و مسئولان به شعارهای انقلاب پایبند بود و به مسیر ارزشی خود ادامه داده است.

وی افزود: انقلاب ما وابسته به بلوک سیاسی نبود هر چندهزینه زیادی به خاطر خلوص در انقلاب پرداخت کردیم و با جنگ امنیتی . جنگ تحمیلی و نظامی روبرو شدیم و نهایت محدودیت را اعمال کردند که هزینه استقلال انقلاب بود.

وزیر دفاع اظهارداشت: امروز با بزرگترین جنگ اقتصادی هم مواجه شدیم و به لطف الهی و تدابیر حکیمانه رهبری و هوشمندی مردم و تلاش و ایثار و فداکاری عموم مسئولان در بخش دولتی و خصوصی توانستیم بر شعارها پایبند باشیم و پیش برویم.

امیر حاتمی گفت: در حوزه نظامی و دفاعی با همه وجود مردم ایران را تحسین می کنیم هرچند حجم تسلیحاتی زیادی در رژیم قبل داشتیم مانند ـنچه برخی کشورهای عربی دارند ولی وابسته بودیم اما امروز در حوزه دفاع توانمندی هایی داریم که در اختیار خودمان است و هرجا با تهدیدی مواجه می شویم چه تهدید مستقیم و یا نیابتی هرگاه اراده کنیم با آن مقابله می کنیم.

وی افزود: امروز زمان تبدیل ایده به محصول در صنایع دفاعی و نظامی بسیار  کوتاه و مناسب است و با وجود دانشمندان توانمند و خلاق قادریم نیازهای خود را تامین کنیم.

امیر حاتمی افزود: در تحریم ها دست روی زانوی خود و شانه جوانان دانشمند گذاشتیم و حمایت کردیم و اتفاقات مبارکی رقم خورد.

تولید ۸۰۰ محصول نظامی و دفاعی 

وی بیان کرد: اگر در گذشته ۳۲ قلم محصول نظامی به صورت وابسته تولید می شد امروز ۸۰۰ نوع محصول نظامی و دفاعی تولید می کنیم و هزینه نظامی ما بسیار کم است و گاهی نصف و گاهی یک سوم دیگر کشورهاست که برای امنیت پایدار هزینه شده است. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر دفاع نظامی و دفاعی امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم