Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@21:04:03 GMT

پایان جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۶۸۸۰

پایان جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی کاراته جام ایران زمین با حضور ۱۶۰۰ شرکت کننده از ۱۷ کشور در بخش‌های کاتا و اجرای فرم به صورت آنلاین برگزار شد.

این مسابقات را بیش از ۴۰ داور جهانی و آسیایی و ملی قضاوت کردند که در پایان و در ده سنی نونهالان تیم‌های ایران، آلمان، روسیه و هند، در رده سنی نوجوانان ایران، آذربایجان، عمان و روسیه، در رده سنی جوانان، ایران، سوئیس، کانادا و عمان عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاراته کاهای رده سنی امید تیم ایران بر سکوی نخست ایستاده و تیم‌های بلژیک، عراق و گرجستان عناوین بعدی را کسب کردند. در رده سنی بزرگسالان، ایران، چین، کره جنوبی، عراق و در رده سنی پیشکسوتان ایران، گرجستان، ارمنستان و آلمان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در مجموع رده‌های سنی نیز ایران قهرمان شد. عراق دوم بر جای دوم ایستاد، چین سوم، عمان، کره جنوبی و بلژیک هم رتبه‌های بعدی را کسب کردند. این مسابقه در قسمت‌های ناشنوایان، پاراکاراته و سلاح‌های رزمی نیز برگزار شد و در این بخش‌ها نیز ایران اول شد.

کد خبر 5142187

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته جام ایران زمین فدراسیون کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال علی انصاریان هندبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر هندبال محمود فکری والیبال تکواندو رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو رویس، جدیدترین ستاره لیگ MLS؟

اسطوره زنبورها احتمالا در آمریکا فوتبالش را پیگیری خواهد کرد

طرفداری | چند روز پیش، مارکو رویس اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، بوروسیا دورتموند را ترک خواهد کرد. رویس که پرورش‌یافته آکادمی دورتموند نیز به حساب می‌آید، از سال ۲۰۱۲ برای رده بزرگسالان این تیم بازی‌ می‌کند و به عناوین مهمی چون 2 قهرمانی در جام حذفی آلمان دست یافته‌است. با توجه به صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا، رویس این فرصت را دارد تا با کسب جام قهرمانی این تورنمنت، به دوران باشکوه خود در زیگنال ایدونا پارک پایان دهد. 

رسمی؛ مارکو رویس در پایان فصل از دورتموند جدا می‌شود

به گزارش فابریتزیو رومانو، مارکو رویس در نظر دارد تا پس از ترک دورتموند، به لیگ MLS منتقل شود. این بازیکن 34 ساله ضمن مذاکره با چند باشگاه آمریکایی، از سمیر نصری راجع به زندگی در ایالات متحده و بازی در MLS مشورت گرفته‌است. در صورت انتقال رویس به ام‌ال‌اس، او به خیل عظیم ستارگان حاضر در این لیگ از جمله لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و ... اضافه می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • مارکو رویس، جدیدترین ستاره لیگ MLS؟
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان