Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:41:52 GMT

۵۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در خوزستان افتتاح شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۶۹۳۱

۵۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در خوزستان افتتاح شدند

عبدالخالق محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دهه فجر امسال، بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده‌اند، افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های اندیکا، رامهرمز، آغاجاری، امیدیه، رامهرمز، ماهشهر، بهبهان‌، اهواز، باوی، شوشتر، گتوند، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، شادگان، خرمشهر و آبادان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان خوزستان بیان کرد: در حوزه صدور اسناد مالکیت روستایی در سال گذشته، بیش از چهار هزار و ۷۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده و تا پایان دی‌ماه امسال نیز سه هزار و ۸۲۶ جلد سند صادر شده است.

محمدیان با تصریح اینکه در سال گذشته ۴۱۶ قطعه زمین به مساحت ۱۱ هکتار واگذار شده است که این آمار تا پایان دی‌ماه سال جاری ۴۲۰ قطعه بوده است، خبر داد: در حوزه عمران روستایی نیز فعالیت‌های متعددی در بخش‌های عمران روستاها از آن جمله می‌توان به احداث دایک‌های حفاظتی در برابر سیل‌های احتمالی و بهسازی معابر روستایی انجام شده است.

وی به مصوبه قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه ۱۶ سیل بند در شهرستان‌های اهواز، شوش، باوی، شوشتر اجرا شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان خوزستان افزود: به لحاظ اعتباری و در مجموع بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان هزینه برای بهسازی و اجرای طرح‌های هادی ۲۴۳ پروژه در استان انجام شده است؛ همچنین به لحاظ آماری این تخصیص‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی، شرکت ملی نفت ایران و ماده ۱۰ حوادث بوده است.

محمدیان با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت پروژه‌ها ۸۵ درصد بوده است، به طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد و گفت: تصویب طرح هادی و بازنگری ۵۵ روستا در استان با اعتبار سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و همچنین تهیه و تصویب طرح تعیین محدوده روستاهای فاقد دهیاری ۲۱۳ طرح با اعتبار ۴۲۶ میلیون تومان بخش‌هایی از فعالیت‌های حوزه عمران روستایی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان خوزستان بیان کرد: طرح‌هایی نیز از محل‌های اعتبارات استانی برای ۲۱ روستا و اعتبارات ملی برای ۳۲ روستا در دست تهیه است.

کد خبر 5142101

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان افتتاح طرح های عمرانی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا شیراز مشهد اردبیل استان خوزستان عمران روستایی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود

به گزارش همشهری آنلاین؛ آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین - معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر - شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور - رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است همچنین این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می شد و علاوه بر این موضوع این نقطه ناایمن بود که این ناایمنی ناشی از تنگ بودن مسیر در گذشته بوده است. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت.

صداقتی همچنین اشاره کرد که تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری دارد و بر باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد تاثیر بسزایی داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، گفت: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف ۶ ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران در ادامه اشاره کرد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. همچنین پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، اشاره کرد که با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

کد خبر 847394 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران بزرگراه حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد