Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین مرحله اردوی والیبال نشسته مردان به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردو آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از سوم تا دوازدهم اسفند ماه در جزیره کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بر همین اساس داوود علیپوریان، صادق بیگدلی(تهران)، مهدی بابادی(خراسان‌رضوی)، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، امیر کفشدار متولی (مازندران)، میثم علی‌پور(گیلان)، محمدرضا سبحانی‌نیا(اصفهان)، مهرزاد مهروان(البرز)، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی(قم)، محمد نعمتی، جمال نظری(گلستان)، مرتضی رمضانی(قزوین) ۱۵ ملی پوشی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی و فرید صائبی مربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید عاشوری، هادی ساجدی‌نیا به عنوان مربیان مدعو و علی کشفیا به عنوان سرپرست، در این اردو حضور دارند.

گفتنی است ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی می‌بایست نتیجه تست PCR خود را حداکثر ۴۸ ساعت قبل از ورود به اردو ارائه دهند. نفرات هر بخش باید در زمان مقرر در محل اردو حاضر شوند و غیبت آنها به منزله انصراف از شرکت در تیم‌ ملی است. همچنین اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار خواهد شد و تردد کلیه مدعوین در مدت زمان برگزاری اردو ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد