Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری در آخرین ارزیابی کشوری در  طرح اقدام ملی مسکن و شاخص "تخصیص پروژه به متقاضیان" رتبه اول را کسب کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما با کسب امتیاز 100 رتبه اول را در بین 31 استان کشور به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به دلیل جلوگیری از بروز برخی مشکلات مشابه در طرح‌های گذشته مسکن، ساخت واحدهای طرح ملی مسکن شهرهای کوچک در قالب گروه‌های دو یا سه نفره به خود متقاضیان واگذار می شود.

 مقصودی اضافه کرد: در شهرهای شهرکرد و بروجن به دلیل تعداد بالای متقاضیان و نیاز به ساخت به‌صورت انبوه‌سازی، کار ساخت واحدها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان کارگزار، به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی همچنین در خصوص آغاز کار ساخت واحدهای مسکن ملی، گفت: برای بیش از 50 درصد پروژه‌ها، تهیه نقشه انجام شده است و در حال اخذ پروانه ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در شهرهای بروجن و شهرکرد نیز خاک‌برداری و پی‌کنی در حال انجام است و با مساعدتر شدن شرایط جوی، کار بتن ریزی پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

وی  با اشاره به به سیاست وزارت راه و شهرسازی در طرح‌های آینده تأمین مسکن، افزود: با اداره کل‌منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک نیز توافقات خوبی در خصوص تحویل زمین‌های محدوده و حریم شهرها به عمل آمده تا در طرح‌های آینده مشکل تأمین زمین بوجود نیاید.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مسکن ملی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز