Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه کشوردر سفر یک روزه به استان لرستان از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از خرم آباد، «محمدباقر نوبخت» امروز(20 بهمن)در بازدید از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان، اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت قرار دارد.

 

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده، افزود: تکمیل طرح های نیمه کاری در این مناطق مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوبخت در این سرکشی از مناطق سیل زده معمولان و پلدختر ازبرخی طرح های این شهرها همانند پل بابازید، پران پرویز، تونل محور تنگ تیر - ویسیان، ساخت دیواره ساحلی پلدختر و بازسازی مسکن های سیلزده بازدید کرد.

 

افتتاح پالایشگاه پلدختر، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر ، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر است.

 

گفتنی است، نوبخت پس از ورود به خرم آباد از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک و استادیوم یک هزار و ۵۰۰ نفری مرکز استان بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

 

در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار لرستان و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه به امضا می رسد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده لرستان بازسازی نوبخت سازمان برنامه و بودجه مناطق سیل زده رییس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بر همین اساس، باید منتظر جایگزین او در سازمان غذا و دارو بود.

کد خبر 6093764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود