Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان و تاسیسات دریایی تهران در روز سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه 19-25 تاسیسات دریایی تهران را از پیش رو برداشت.

نماینده هندبال اصفهان با کسب ششمین برد خود با 12 امتیاز و کسب صدرنشینی گروه M ، گام به دور نیمه‌نهایی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسیسات دریایی تهران هم با همان هفت امتیاز بعنوان دومین تیم این گروه به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

تاسیسات دریایی در حالی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نتیجه را واگذار کرد که نیمه نخست را 13-12 پیروز به رختکن رفته بود!

در دیگر بازی امروز تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد و سنگ آهن بافق از ساعت 14 با هم دیدار می‌کنند که این بازی جنبه تشریفاتی دارد.

لیگ برتر هندبال| مس از سد ذوب‌آهن گذشتلیگ برتر هندبال بانوان| برتری نماینده کازرون مقابل پرسپولیس بهبهان

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تاسیسات دریایی برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛سبزپوشان اصفهانی که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل طبعیت تهران در ورزشگاه ملت اصفهان واگذار کرده بودند در دومین دیدار در همین ورزشگاه با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ پیروز شدند.
ذوب آهن در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده یکشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۸ اردیبهشت میهمان طبعیت تهران خواهد بود.
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که از ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی شود به دیدار نهایی صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن