Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم که اجرای قانون لغو تحریم‌ها را بسیار جدی بگیرند. ضمن تشکر از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه که طبق قانون مصوب مجلس در خصوص غنی‌سازی ۲۰ درصد عمل کردند اما منتظر هستیم بر اساس ماده (۵) این قانون رآکتور جدید هر چه سریعتر طراحی و راه‌اندازی شود.

به گزارش ایلنا، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ بهمن) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه فجر، از مواضع قاطعانه، حکیمانه و مدبرانه اخیر مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی تقدیر کرد و گفت: به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حمایت خود و مجلس را نسبت به این مواضع اعلام می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده  تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام مواضع اخیر رهبری در بیان شروط بازگشت ایران به برجام، پیام عزت و اقتدار ملت ایران بود و ایشان با این بیانات این پیام را به دشمنان نظام و نفوذی‌های داخلی دادند که عزت و اقتدار ملت ایران قابل معامله با هیچ چیز نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: از دولت می‌خواهیم که اجرای قانون لغو تحریم‌ها را بسیار جدی بگیرند ضمن تشکر از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه که طبق قانون مصوب مجلس در خصوص غنی‌سازی ۲۰ درصد عمل کردند اما منتظر هستیم بر اساس ماده (۵) این قانون رآکتور جدید هر چه سریعتر طراحی و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: طبق این قانون از زمان تصویب آن اگر لغو تحریم‌ها صورت نگیرد خروج جمهوری اسلامی ایران از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی ضروری است لذا منتظر سوم اسفند ماه موعد اجرای این مهم هستیم و انتظار داریم دولت در این تاریخ خروج ایران از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را رقم بزند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EFZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لغو تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید