Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@19:18:16 GMT

نظر جالب مربی پرسپولیس درباره خرید جدید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۵۰۰

نظر جالب مربی پرسپولیس درباره خرید جدید

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: فقدان میناوند و انصاریان دو اسطوره باشگاه پرسپولیس را تسلیت می‌گویم. واقعا غم بزرگ و فراموش نشدنی است و نمی‌شود با این غم کنار آمد. این بچه‌ها هر جایی که می‌رفتند، شادی و مهربانی را عرضه می‌کردند. نمی‌دانم واقعا چه بگویم. خیلی غم بزرگی است و بازهم به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازی فردا تصریح کرد: مس رفسنجان ساختار و امکانات دارد و حضور این تیم‌ها جذابیت خوبی به لیگ می‌دهد و کار را برای مربیان و بازیکنان راحت می‌کند. این تیم گروه فنی خوبی دارد، واقعا گروه یکدستی دارند و همه زحمتکش هستند. می‌توانم بگویم پدیده لیگ بودند و به آنها تبریک می‌گویم.

مربی پرسپولیس گفت: فردا باید خیلی مراقب باشیم. مس را خوب بررسی کردیم و تیمی هستند که واقعاً زیرکانه فوتبال بازی می‌کنند. نکته اساسی این تیم این است که در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله خوب عمل می‌کند و استراتژی بازی آنها این است که ضد حمله بزنند و دفاع تیمی خوبی داشته باشند. باید این بخش کار را خوب کنترل کنیم. تیم‌ها جلوی پرسپولیس فشرده بازی می‌کنند و دنبال ضد حملات هستند. برنامه خودمان را برای این بازی داریم و طبق معمول بازی مالکانه را انجام می‌دهیم.

مطهری ادامه داد: تمام بازی‌های لیگ سخت است ولی ما پرسپولیس هستیم با ذهن‌های برنده‌خواه. اگر سر تمرین ما بیایید این حس برنده‌خواهی و این حس بردن را در تمرین متوجه می‌شوید و همیشه دنبال این هستند که با صداقت و تعهد کار کنند. نمونه بارز آن سید جلال حسینی است که ستون تیم ماست و می‌بینید که تا آخرین لحظه می‌جنگد. بنا به نیاز تیم‌مان در این روزها برخی از بازیکنان در پست‌های تخصصی بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم، چون با انرژی همه کاری برای تیم می‌کنند تا پرسپولیس بزرگی کند و هواداران را خوشحال کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که مس رفسنجان پنج بازی است که شکست نخورده، عنوان کرد: من به این موضوع اشاره کردم. عادت ندارم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم، ولی امسال اولین سال حضور مس در لیگ برتر است. زمانی که تیمی به لیگ برتر می‌آید تغییرات زیادی در تیم ایجاد می‌شود و این نیاز به هماهنگی دارد. مس رفسنجان در پنج هفته اول بردی نداشت ولی روز به روز تیم بهتری شد. این هم طبیعی است و در نهایت تیم قابل احترامی هستند.

مطهری در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس مهدی مهدی‌خانی را برای حل مشکل گلزنی جذب کرد اما این بازیکن فقط 60 دقیقه بازی کرده است، گفت: این نظر شماست، مهدی‌خانی توانایی‌های دیگری دارد. کادرفنی صلاح می‌داند که چطور از بازیکنان بازی بگیریم. قبلاً هم در این مورد صحبت کردم. مهدی‌خانی با توجه به آسیب‌دیدگی شرایط بدنی خوبی نداشت ولی کم کم بهتر شد و می‌بینید که در بازی‌های اخیر هم بازی می‌کند. پرسپولیس جایی است که بازیکنان باید تمام بچه‌ها بجنگند و رقابت کنند تا خودشان را به مربیان تحمیل کنند.

مربی تیم پرسپولیس در مورد صحبت‌های ربیعی که گفته بود فردا یک لشگر مصدوم دارند، عنوان کرد: ما مربیان همیشه با این چالش‌ها مواجه هستیم. مصدومیت و محرومیت اجتناب ناپذیر است و اتفاق می‌افتد. مهم این است ما همیشه تیم باشیم و کار تیمی‌مان را از دست ندهیم.

مطهری در خصوص نقل‌و‌انتقالات و جذب مهدی ترابی گفت: مهدی واقعاً از لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن قابلی است و قابلیت‌های خودش را نشان داده است. به قول پلاتینی، بعضی بازیکنن نه شماره 9 هستند و نه 10؛ 9 و نیم هستند. مهدی این خصوصیات را دارد. او نه مهاجم است و نه هافبک، بین این دو تا است و می‌تواند در نیم‌فصل دوم به ما کمک می‌کند. شرایط بازیکنان دیگر را هم بررسی می‌کنیم و اگر بتوانیم بنا به نیاز تیم بازیکنان دیگری را هم جذب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تشکر ویژه از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه دارم، از زمانی که آمدند سعی کردند آرامش را به تیم تزریق کنند و از آنها تشکر می‌کنم. کادرفنی با فراغ بال کارش را انجام می‌دهد و این آرامش چیزی است که سمیعی و گروهش به تیم ما تزریق کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان حمید مطهری پرسپولیس مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد