Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از نجات دو کوهنورد گرفتار در برف در ارتفاعات استان البرز خبر داد. - اخبار استانها -

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در  کرج،  اظهار داشت:  با تلاش امدادگران اورژانش دو کوهنورد گرفتار در برف در ارتفاعات 12 هزار پایی در ارتفاعات استان البرز نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محکوم به قصاص در کاشان از چوبه دار نجات یافتبیش از 5 هزار عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان  شیراز انجام شد66 نجاتگر استان یزد واجد شرایط شرکت در آزمون درجه ایثار شدند

وی افزود:  یک نفر از این گرفتار شدگان خانم و یک نفر آقا بود که بمدت 5 روز بعلت شرایط جوی در ارتفاعات قله ناز جاده چالوس در برف گیر افتاده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: به درخواست هلال احمر، بالگرد اورژانس هوایی استان البرز به محل اعزام شده و هر دو نفر را در کمال صحت و سلامت نجات داده و به کرج انتقال دادند.

انتهای پیام/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال‌وبختیاری، "مصطفی احسان‌پور" کوهنورد بروجنی که از ۲۷ اسفندماه سال گذشته برای صعود به قله ۸ هزار و ۵۱۶ متری لوتسه به کشور نپال سفر کرده، پس از صعود چندباره به قله‌های آیلندپیک و کمپ دوم قله پوموری در ارتفاع ۶ هزار و ۲۰۰ متری و همچنین صعود آزمایشی تا ارتفاع ۷ هزار و ۸۰۰ متری، اکنون در انتظار مساعد شدن شرایط هوایی برای صعود نهایی به قله لوتسه است.
قله لوتسه چهارمین قله مرتفع جهان بوده که در مرز تبت (چین) و نپال قرار داشته و صعود به آن برابر با نشان طلای جهان هست.

دیگر خبرها

  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت