Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از دیلی میل نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ۲۰ ژانویه گذشته کاخ سفید و واشنگتن دی.سی را ترک کرده و از شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور فعلی نیز خودداری کرد. ترامپ به جایش با هواپیما به مارالاگو در فلوریدا رفت.

جیسون میلر، استراتژیست سابق کمپین ترامپ در مصاحبه‌ای با نشریه ساندی تایمز انگلیس ادعا کرد، ترامپ «به محض ترک کاخ سفید حس و حال خوبی داشته و لحظات بسیار مهرآمیزی را نیز با خانواده‌اش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او اظهار کرد: داشتن یک صندلی در ردیف جلو برای تماشای آن جالب بود، در کل زمان فضا احساسی بود. برخی از این که این روز فرارسید بسیار غمگین بودند اما احساس افتخار به این که این دوره ریاست جمهوری "موفقترین" دوره اول ریاست جمهوری یک نفر در تاریخ آمریکا بود، وجود داشت.

به گفته میلر، این اولین بار در سال های اخیر بود که من دیدم رئیس جمهور واقعا آرامش دارد.

او گفت: تنها ۴۵ نفر دیگر در تاریخ آمریکا این حس را که انگار کل جهان را روی شانه‌هایشان دارند تجربه کرده‌اند... و البته بعد از آن هم، این حس را که بتوانید نفستان راحتی بکشید و مطمئن باشید که بعد از چهار سال، دیگر همه مسئولیت ها متوجه شما نیست.

میلر در ادامه این صحبت هایش گفت: ترامپ از زمانی که حضورش در توئیتر ممنوع شده خوشحال تر از هر زمان دیگری است. حضور نداشتن در رسانه‌های اجتماعی و اینکه دیگر در معرض «نفرت پراکنی رسانه‌های اجتماعی» قرار ندارد واقعا برای ترامپ خوب بوده است. این چیزی است که بانوی اول سابق هم از آن حمایت کرده و گفته که ترامپ این روزها خیلی بیشتر از خودش لذت می‌برد.

میلر در عین حال در مصاحبه دیگری به پایگاه بریتبارت گفت که ترامپ ممکن است زمانی که آماده باشد دوباره در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شود.

وی ادامه داد: از این لحاظ گزینه‌های متفاوتی وجود دارد، این که آیا مساله پیوستن به یک رسانه اجتماعی موجود و یا ایجاد یک رسانه اجتماعی جدید باشد، آنها در این خصوص دیدارهای مختلفی داشته‌اند.

کد خبر 583905 برچسب‌ها آمریکا آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است. وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

 

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر