Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:30:57 GMT

انجام بیش از 9000 زایمان طی 9 ماهه سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۷۲۶

انجام بیش از 9000 زایمان طی 9 ماهه سال جاری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام 9010 زایمان در 9 ماه نخست سال جاری در بیمارستان های دانشگاهی و غیر داشگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر قاسم بیانی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، 5 هزار و 822 زایمان به شکل طبیعی و 3 هزار و 188 زایمان به شکل سزارین انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 64.62 درصد زایمان ها در این مدت به شکل زایمان طبیعی و 35.38 درصد به روش سزارین بوده است.

دکتر بیانی تعداد کل زایمان ها در 9 ماهه سال گذشته را 9 هزار و 356 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 6 هزار و 168 مورد به زایمان طبیعی و 3 هزار و 188 مورد به زایمان از طریق سزارین است.

وی عنوان کرد: در بیمارستان های بنت الهدی بجنورد، امام خمینی (ره) شیروان، پورسینای آشخانه، جوادالائمه جاجرم، شهدای فاروج و همچنین بیمارستان ارتش و تامین اجتماعی بجنورد خدمات زایمان ارائه می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان درمان زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت