Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت توصیه های بهداشتی را در هنگام سوار شدن به اتوبوس اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: اتوبوس‌های درون شهری به عنوان یکی از کانون‌های انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شوند. بنابراین توصیه ما این است که قبل از ورود و هنگام استفاده از اتوبوس حتما از ماسک استفاده کنید. از سوار شدن به اتوبوس‌های شلوغ خودداری کنید و طوری در اتوبوس نشسته و یا بایستید که حداقل یک متر از سایرین فاصله داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پنجره‌های اتوبوس را باز یا نیمه باز بگذارید تا تهویه هوا به خوبی انجام شود. تا حد امکان از دست زدن به دست زدن به دستگیره صندلی  و سایر بخش‌های اتوبوس خودداری کرده و در صورت استفاده از دستگیره‌ها، حتما از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنید.

لاری ادامه داد: از هرگونه تماس دست با چشم‌ها، دهان و بینی خودداری کنید و تا حد امکان از کارت‌های الکترونیکی برای پرداخت هزینه سفر استفاده کنید. همچنین ضروری است که بعد از پیاده شدن از اتوبوس نسبت به شست‌وشو و ضدعفونی دست‌ها اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف