Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:05:48 GMT

۱۰ طرح بهداشتی و درمانی در قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۷۶۶

۱۰ طرح بهداشتی و درمانی در قم افتتاح شد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم روز دوشنبه در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این زمینه گفت: اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) با ۲۵ تخت، تریاژ، سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه، دندانپزشکی کودکان و ساختمان اورژانس روستایی از جمله طرح هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا قدیر افزود: تلاش ما بر این بود که بتوانیم با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان گام برداشته و زیرساخت‌های بهداشت و درمان را توسعه دهیم.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی در قم، گفت: در حال حاضر وضعیت به نسبت متعادلی در استان داریم و بیمارستان امیرالمومنین(ع) مخصوص بستری بیماران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: البته تمامی بیمارستان‌ها ملزم به پذیرش بیمار با علائم کرونا هستند، اما بعد از اقدامات اولیه، به بیمارستان امیرالمومنین(ع) برای بستری، منتقل می‌شوند.

کلینیک ویژه دندانپزشکی قم از جمله این طرح هاست که با تعرفه دولتی به بهره‌برداری رسید؛ این کلینیک با ۲۴ یونیت، فعالیت خواهد کرد و گامی موثر در راستای خدمات‌رسانی به بیماران است.

همچنین هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار قم، دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ بخش کهک قم به بهره‌برداری رسید.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم در این خصوص گفت: این پایگاه با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در روستای دستگرد از توابع بخش کهک به بهره‌برداری رسید که خدمات‌رسانی گسترده‌ای را انجام خواهد داد.

محمد شهیدی افزود: با توجه به حضور گسترده همشهریان قمی در ایام پایانی هفته در این منطقه و نیاز به خدمات اورژانس، احداث این پایگاه در اولویت بود که صورت گرفت تا بتوانیم به‌سرعت به مردم بخش کهک و مسافران خدمات‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت بخش کهک، این دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ در این بخش است که در خدمت مردم قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر بهره برداری رسید خدمات رسانی بخش کهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد