Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست آنلاین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در واحد الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد که سفیران فرهنگی-ورزشی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه معرفی شوند و بتوانیم به نحو مطلوبی از نخبگان ورزشی حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان الگوی جامعه ورزشی‌ بها دهیم، برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده و بتوانیم آنان را به‌عنوان سفیران فرهنگی در حوزه ورزش‌ معرفی کنیم. در واقع برنامه‌هایی که قرار است در حوزه فرهنگ و ورزش انجام شود، باید از طریق این سفیران که افراد نیک‌نامی هستند، رقم بخورد.

برگزاری نخستین دوره پرستار ورزشی در کشور

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اخذ اطلاعات و بارگذاری اماکن ورزشی کلیه استان‌ها، مجموعه‌های سرپوشیده و روباز، برگزاری نخستین دوره پرستار ورزشی در کشور، پوشش خبری و تصویری تمامی مسابقه‌ها و رویدادهای مهم مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، برقراری تعامل و ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری از جمله رسانه ملی، جریان‌سازی رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی دانشگاه و همکاری و تعامل با خبرگزاری آنا از جمله کارهایی است که مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

لشگری خاطرنشان کرد: تدوین برنامه راهبردی پنج ساله مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ و نامگذاری باشگاه‌های ورزشی به نام شهدای مدافع حرم از دیگر کارهای این مرکز است.

جزئیات مسابقات فعلی باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه

وی درباره برگزاری مسابقات باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران گفت: مسابقات تیم‌های دوچرخه‌سواری جاده-کوهستان، ووشو و تیراندازی با کمان به اتمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم کشتی فرنگی به اتمام رسیده و دانشگاه قهرمان شده است. مسابقات تیم دوومیدانی به اتمام رسیده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم کشتی آزاد به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه پنجم شده است. مسابقات تنیس روی میز در حال برگزاری بوده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم‌های شمشیربازی و قایقرانی-روئینگ در حال برگزاری است و دانشگاه اول شده است. همچنین مسابقات کاراته و واترپلو هنوز آغاز نشده است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مسابقات باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش خواهران بیان کرد: مسابقات تیم‌های دوومیدانی و ووشو به تمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. مسابقات تیم‌های تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و قایقرانی-روئینگ در حال برگزاری است و دانشگاه دوم شده است. همچنین مسابقات کاراته هنوز آغاز نشده است.

لشگری خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات حدود ۲۶ ساعت پخش زنده تلویزیونی در شبکه‌های ورزش و سه انجام شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1088974 برچسب‌ها سفیران ورزشی ورزش دانشگاه آزاد امیر عباس لشگری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سفیران ورزشی ورزش دانشگاه آزاد مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اتمام رسیده و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی ورزشی دانشگاه مسابقات تیم همچنین مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی