Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «سهراب دل‌انگیزان» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، چهار پیشنهاد برای تمرکززدایی از کشور را مطرح کرد و افزود: عضویت استانداران در هیات دولت اولین پیشنهاد است. این یعنی جایگاه استان‌ها در قدرت و تخصیص منابع ارتقای جدی خواهد داشت.

وی اصلاح نظام بودجه‌نویسی و تصویب بودجه در استان ها به گونه‌ای که بودجه هر استان جدا در خود استان تهیه و تصویب شود را دومین پیشنهاد خود برای تمرکززدایی از کشور عنوان کرد و افزود: بودجه هر استان پس از تصویب در استان در سرجمع بودجه کشور پس از تصویب مجلس بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین پیشنهاد این استاد اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه، گسترش اختیارات مدیران استان است به گونه‌ای که فقط موضوعاتی که جنبه امنیتی و یا اثرات ملی دارد به مرکز منتقل شود.

دل‌انگیزان، پیشنهاد چهارم خود را این گونه مطرح کرد که هویت‌دهی به سیاست‌های پولی و مالی محلی و استانی با توجه به این که این حوزه ها در استان ها ابزارهای لازم را در بر دارند ولی مورد استفاده سیاستگذاران قرار نمی‌گیرند لذا عاملی برای هدایت منابع در استان ها نبوده‌اند ولی می‌توانند به خوبی به عنوان ابزار سیاستگذاری اقتصادی محلی و استانی مورد استفاده قرار گیرند.

برچسب‌ها دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه استاد دانشگاه بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه استاد دانشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه استاد دانشگاه بودجه ۹۹ اخبار کنکور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری