Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرکانی گفت: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی شیرکانی پیش از ظهر امروز در نشست مجازی خود با خبرنگاران سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور با عزم به بهبود و توسعه بیمه روستایی توانستیم ۱۸هزار بیمه شده جدید جذب کنیم و امیدواریم تا پایان سال رکورد ۱۵ سال اخیر را جابجا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه به صورت جدی همسان سازی حقوق بیمه شوندگان را پیگیری می کنیم، یادآورشد: ما در فعالیت های خود شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم به همین جهت رتبه اول شفاف سازی را در بین سازمان های وزارت تعاون کسب کردیم.   وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده فعال داریم، حدود ۲میلیون عضو صندوق داریم که یک بار بیمه پردازی انجام داده است.    شیرکانی تصریح کرد: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.   مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: گلستان استانی است که اقلیم خاصی دارد و تنوع فرهنگی متفاوتی دارد نیاز است در استان کار بیشتری شود.   ۶۰ هزار گلستانی تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر   دانیال پولادوند نیز در ادامه این نشست، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ۶۹ کارگزاری فعال از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه گلستان دارد.   مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان با بیان اینکه ۶۰ هزار بیمه شده در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲هزار و ۶۰۰ نفر مستمری بگیر هستند که ۲۰۰ نفر آن ها از کار افتاده اند.   وی افزود: صندوق ما ماهیتی دولتی دارد و هدف آن نیز حمایت از افراد روستایی یا عشایری است که توانایی و ظرفیت بیمه های دیگر را ندارند به همین جهت با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق می توانند خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.   پولادوند اذعان کرد: دو برابر هزینه های بیمه ای را دولت پرداخت می کند و بیمه شونده با پرداخت حداقل سالیانه ۳۳۰هزار تومان تا حداکثر ۸۴۰ هزار تومان خود را تحت پوشش قرار دهد و از مزایای بازنشستگی و مستمری و از کارافتادگی برخوردار شود.   مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان با اشاره به افراد دارای شرایط برای تحت بیمه قرار گرفتن عنوان کرد: تمام افراد ساکن روستا، عشایر و کشاورزان روستایی ساکن شهرهای بزرگ و افراد ساکن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر فارغ از هر شغلی می توانند تحت بیمه قرار بگیرند.   وی ادامه داد: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند در این بیمه ثبت نام کنند و پس از احراز شرایط از ظرفیت های بیمه روستایی و عشایر برخوردار شوند.   پولادوند گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تیمی اقتصادی از وزارت تعاون و رییس سازمان بیمه روستایی کشور اواخر بهمن ماه به استان سفر می کنند تا ظرفیت های توسعه ای بیشتری برای اهل سنت و عشایر استان فراهم شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه روستایی هزار تومان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟