Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:03:51 GMT

۱۴ طرح عمرانی در بخش مرکزی شاهرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۹۵۳

۱۴ طرح عمرانی در بخش مرکزی شاهرود افتتاح شد

 ابوطالب جلالی  سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود  روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا  گفت : طرح های افتتاح شده امروز بیشتر در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و کشت در محیط های کنترل شده و گلخانه ای بودند.

وی با بیان اینکه بوستان  بانوان شهر رویان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، اظهار داشت: برای احداث این پارک از اعتبارات عمرانی بودجه مصوب شهرداری، ارزش افزوده و تملک دارایی های سرمایه ای هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی از افتتاح ۲ بند خاکی با هدف کنترل سیل و ذخیره آب های زیرزمینی در حوزه روستای دهملا خبر داد و افزود: طول این ۲ بند خاکی ۳۰۰ متر با ارتفاع ۷.۵ متر و با ظرفیت ذخیره سازی ۹۶ هزار متر مکعب آب و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یک طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد، ادامه داد: افتتاح ۹ باب مغازه تجاری دهیاری روستای دهملا با هزینه کرد هفت میلیارد ریال از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

وی از افتتاح ۲ واحد گلخانه ای سبزی و صیفی جات با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال در مجتمع گلخانه ای روستای دهملا خبر داد و گفت: این گلخانه ها هر کدام به مساحت سه هزار متر مربع و با پیش بینی برداشت ۹۰ تن محصول در سال به بهره برداری رسید.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا وعطرافشانی گلزار شهدای رویان، دیدار با خانواده شهید حسن دامغانی و دیدار با امام جمعه رویان با حضور مسوولان شهرستان انجام شد.   

برچسب‌ها کشت گلخانه ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهرود منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهرود کشت گلخانه ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهرود منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح طرح دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند با بیان اینکه بزرگترین طرح عمرانی کشور جهاد آبرسانی است گفت: این طرح در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: چهار طرح حوزه آبرسانی در استان مرکزی وجود دارد که طرح جهاد آبرسانی در ۲ مرحله شامل فاز اول ۶۷ روستا با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم ۱۳۱ روستا را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه با مدیریت آب منطقه‌ای استان و مدیریت منابع آب کشور در حال انجام است و همچنین انتقال آب به تفرش به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مخلص الائمه ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت طرح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی و ۶ هزار میلیارد ریال در طرح آبرسانی به شهرستان تفرش هزینه شده که‌این اقدامات نشان از توجه دولت سیزدهم به رفاهیات مردم دارد

کد خبر 6094462

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است