Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کشور با بیان اینکه نظارت بر مهاحرت‌ها، خصوصا ورود غیرقانونی اتباع دیگر کشور‌ها به ایران، یکی دیگر از دستورات وزیر کشور بود، تصریح کرد: پیشنهاد ما در خصوص، ایجاد سازمان امور مهاجرین مورد تصویب دولت قرار گرفته است که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب برسد.

خبرگزاری میزان - «جواد ناصریان» عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، به صورت عام به بحث‌های ساختاری، تشکیلاتی و بودجه در مجموعه ستادی وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های وزیر کشور، توجه به مقوله اقتصاد جهت بهبود معیشت مردم بود که باتوجه به قدرت هماهنگی وزارت کشور لازم بود، برای تحقق این مهم ساختار و روند موجود را اصلاح کنیم؛ در این راستا معاونت امور اقتصادی و توسعه منطفه اب در خود وزارتخانه و ٣١ استان کشور تشکیل شد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه نظارت بر مهاحرت‌ها، خصوصا ورود غیرقانونی اتباع دیگر کشور‌ها به ایران، یکی دیگر از دستورات وزیر کشور بود، تصریح کرد: پیشنهاد ما در خصوص، ایجاد سازمان امور مهاجرین مورد تصویب دولت قرار گرفته است که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب برسد.

ناصریان گفت: حدود یک میلیون نفر اتباع خارجی مجاز و شاید یک میلیون اتباع غیرمجاز در کشور داریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رتبه بندی فرمانداری‌ها نیز گفت: آخرین رتبه بندی فرمانداری‌ها مربوط به سال ٧٧ بود که سال ٩٢ یک بازنگری و رتبه بندی جدید انجام داده و ٣۴ شاخص تهیه کردیم.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: برای راهبری فرمانداری‌ها نیاز بود از بدنه تخصصی استفاده شود، لذا دستور العمل انتصاب فرمانداران و بخشداران در راستای این چارچوب تهیه شده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  معرفی سهل انگاران در اجرای پروتکل‌های بهداشتی به تخلفات

تکمیل می‌شود

برچسب ها: جواد ناصریان دهه فجر معاون وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دهه فجر معاون وزیر کشور معاون وزیر کشور فرمانداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟