Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و سلامت و بهداشت روان (مدیریت خشم) در شرکت خالص سازان روی زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسماعیل آقاجانلو گفت: دوره آموزشی مذکور به مدت 2 ساعت ، برای کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان در سالن اجتماعات این شرکت با هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینخانلو مدرس دوره به اهمیت پیشگیری از اعتیاد و معضلات مواد مخدر در سطح جامعه و راههای مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان و آگاه سازی مردم از اثرات موادمخدر واینکه مصرف مواد مخدر باعث شکل گیری دشواریها و مشکلات فردی ، خانوادگی و اجتماعی می شود اشاره کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر بخش قابل توجهی از منابع انسانی ، سرمایه های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ازبین می بردکه ابعاد بسیار منفی دربردارد .
روش های کنترل خشم از جمله : فکر کردن ، داشتن تحرک ، درد دل با فردی مناسب ، تحت تاثیر سخنان دیگران قرار نگرفتن ، مواظب فن بیان خود بودن و ....از سایر مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بومی سازی شهرستان زنجان بهداشت روان استاندار زنجان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد دوره آموزشی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است