Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروزه دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده است گفت: قدرت نیروهای مسلح کشورمان قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی به مناسبت 19 بهمن ماه در دیدار با کارکنان ارتش ضمن گرامیداشت دهه فجر، یاد و خاطره امام و شهدای جان برکف انقلاب و دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: این روز را برای نیروهای مسلح کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی بدون مبالغه در تضمین امنیت نقش ویژه‌ای داشتند و دارند و دشمنان ما نیز به این موضوع اعتراف کردند که ایران امن‌ترین کشور در منطقه است.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: این امنیت با وجود دشمنی‌های کشورهای استکبار که راس آنها آمریکا قرار دارد، ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: افتخار نیروهای ارتشی این است که سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند و فرمانده آنها نایب امام زمان(عج) بوده و دعای ایشان شامل حال همه نیروهای مسلح است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اقتدار ارتش کشورمان قابل وصف نیست افزود: قبل از انقلاب تمام سلاح‌هایی که داشتیم ساخت داخلی نبودند در حالی که در تهران کارخانه‌های مهمات سازی وجود داشت اما همه سلاح‌ها وارداتی بودند و حتی فشنگ‌ یک اسلحه هم از خارج کشور وارد می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: در اواخر حکومت طاغوت بیش از ۴۵ هزار مستشار آمریکایی در کشور داشتیم که بیشترین آنها در تشکیلات‌های نظامی حضور داشتند و عده‌ای در سازمان برنامه‌و‌بودجه ، وزارت اقتصاد، و سایر وزارت‌خانه‌های داخلی حضور داشته و مدیریت کشور را در دست گرفته بودند.

وی با اساره به اینکه همافران در زمانی که یک جنگنده نقص فنی پیدا میکرد حق باز کردن آن را نداشتند ابراز کرد: باید خود آمریکایی‌ها نسبت به تعویض قطعه آن اقدام می‌کردند و برای تامین حتی کوچکترین قسمت، یک جنگنده به آمریکا ارسال می‌شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروزه طراحی، قطعه سازی و مونتاژ جنگ افزارهای توسط مهندسان خودمان انجام می‌شود اظهار کرد: هر از چند گاهی براساس مصلحت نظام برخی از جنگ افزار‌های تولید شده رونمایی می‌شود.

وی با تاکید براینکه پیوستن ارتش به مردم یک اتفاق تاریخی بود که منجر به پیروزی انقلاب شد تاکید کرد: با پیشرفت های دفاعی کشور اکنون بعید است که جنگ نظامی اتفاق بیفتد چون اگر آمریکا فکر میک‌رد در جنگ با ایران پیروز میدان خواهد بود، لحظه‌ای غفلت نمی‌کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به سیلی موشکی ایران به آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم تاکید کرد: وقتی عین‌الاسد زده شد دشمنان به قدرت نظامی کشورمان پی بردند.

وی با اشاره به اینکه وقتی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی توسط نیروهای نظامی در خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت دشمنان انقلاب به قدرت و اقتدار واقعی ایران پی بردند تاکید کرد: ایران امن‌ترین کشور در منطقه است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس امتحان بزرگی را داد و در حال در حاضر نیز حفظ و حراست از بخش عمده ای از مرزهای خاکی کشورمان را برعهده دارد خاطر نشان کرد: وضعیت ارتش و نیروهای ما با اوایل انقلاب خیلی فرق دارد.

وی بیان کرد: یکی از تاکیدات که در گذشته داشته و الان نیز دارم این است که در مهارت آموزی سربازان سرمایه‌گذاری صورت بگیرد چرا که این سربازان در دوران سربازی ساخته شده و وارد جامعه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ارتش تا امروز دستورات مقام معظم رهبری رهبری را با جان و دل اجرا کرده است خاطر نشان کرد: در دوران انقلاب ارتش بت را شکست و با اقتدار کامل با امام راحل بیعت کرد و امیدواریم ارتش با همین صلابت و اقتدار انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب یعنی امام زمان خود بسپارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله خاتمی ایران پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از انعکاس برنامه روز ملی خلیج‌فارس در شبکه‌های ملی و خبرگزاری‌ها و دعوت از ۱۹ شبکه خارجی خبر داد و بیان کرد: شبکه‌ها و کانال‌های خارجی برای حضور در روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر دعوت شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، ترکیه، اسپانیا، آلمان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، آمریکا، انگلیس، امارات متحده عربی، قطر و دیگر کشورها برای انعکاس روز ملی خلیج‌فارس به بوشهر دعوت شده‌اند.

سجادی‌منش با اشاره به دعوت از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها، نویسندگان، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و دیگر هنرمندان برای روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر اضافه کرد: این مجموعه با هدف مشاهده و انعکاس تاریخ مقاومت مردم استان بوشهر در حاشیه خلیج‌فارس در ادوار مختلف تاریخی دعوت شده‌اند.

وی بازدید از کنسولگری انگلیس، عمارت امیریه، ساختمان‌های تاریخی در بافت بوشهر، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان متجاوزان انگلیسی و موزه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های یاد شده دانست و بیان کرد: اقتدار تاریخ مقاومت استان بوشهر در این برنامه نشان داده می‌شود و تا به اطلاع مردم جهان رسانده شود.

رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تاریخ مقاومت استان بوشهر را پیش از اسلام در منطقه سیراف نام برد و اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن قرن‌ها تاریخ مقاومت از جایگاه بالایی در مبارزه با استعمار و استکبارستیزی دارد.

سجادی‌منش با اشاره به اینکه این استان در تاریخ مقاومت خود دارای سرداران بزرگی است گفت: رئیس علی دلواری، نادر مهدوی و دیگر رزمندگان در مبارزه با استعمار و استکبار حماسه ثبت کردند که تاریخ مبارزات این سرداران روایت می‌شود.

وی از برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود و در این راستا رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۰ چهره، تاریخ مقاومت استان بوشهر در خلیج‌فارس روایت می‌کنند، اضافه کرد: رزمایش بسیج مردمی با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با استقرار دعوت‌شدگان در شناور شهید باقری برگزار می‌شود.

کد خبر 6089933

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند