Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناسا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری زیبا که توسط یک فضانورد از ایستگاه فضایی بین‌المللی به ثبت رسیده را منتشر کرد.

ناسا با انتشار تصویر فوق نوشت: همانطور که در این تصویر نشان داده شده، ما یک منظره هوایی خیره کننده از شهر تمپا، فلوریدا که میزبان مسابقات فوتبال آمریکایی به نام "سوپر بول ال وی"(SBLV) است از ایستگاه فضایی بین‌المللی(ISS) به ثبت رسانده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر توسط سوئیچی ناگوچی(Soichi Noguchi) فضانورد ژاپنی ثبت شده است.

چهار فضانورد ناسا ماموریت "کرو-۱" اسپیس ایکس رکورد فضایی ایالات متحده را برای اقامت طولانی مدت در فضا خواهد شکست. ماموریت کرو-۱ اولین ماموریت کامل با حضور خدمه برای ناسا بود که در نوامبر به سمت فضا پرتاب شد و فضانوردان ناسا شامل مایکل هاپکینز(Michael Hopkins)، ویکتور گلاور(Victor Glover)، شانون واکر(Shannon Walker) و سوئیچی نوگوچی(Soichi Noguchi) از آژانس کاوش‌های هوافضای ژاپن در آن حضور داشتند.

به کسانی که در شهر تمپا هستند توصیه می‌کنیم که ساعت ۱۹:۱۵ به وقت منطقه زمانی شرقی(۳:۴۵ صبح به وقت تهران) با آسمان نگاه کنند و برای ۸ انسان حاضر در فضا دست تکان دهند چرا که در صورت مساعد بودن هوا، می‌توانید عبور ایستگاه فضایی بین‌المللی از شهر میزبان سوپر بول را مشاهده کنید./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایستگاه فضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد