Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدطاها مهری روز دوشنبه در حاشیه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط شورای زکات گیلان اظهار داشت: ۸۰ درصد این مبلغ در امور فقرا شامل کمک معیشت، کمک هزینه تحصیلی کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، و تعمیر مسکن مددجویی هزینه شده است و ۲۰ درصد از زکات برای عمران و آبادانی مناطق محروم و امور عام المنفعه استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که  هم اینک شاهدیم  در گیلان ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط روستاهای این استان تهیه و  بین خانواده های نیازمند همان روستاها توزیع می شود، خاطرنشان کرد: می توانیم  گیلان را به عنوان الگو در زمینه زکات روستایی معرفی  و در سایر نقاط  نیز وجه دریافتی هر روستا را بین نیازمندان همان روستا توزیع کنیم و این الگو را در سراسر کشور اجرا کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه ، افرادی کسب و کار خود را از دست داده و تعدادی  از کسب و کارها نیز تعطیل شد که با دستور حضرت امام نسبت به مواسات و کمک مومنانه، مردم پای کار آمدند.

وی ادامه داد: این امر باعث شد،  تا هر فردی که می تواند به همنوع خود کمک کند و در این راستا، میلیونها بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

مدیرکل اجرایی زکات کمیته امداد کشور به اهمیت پرداخت زکات در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: زکات باعث می شود تا فقر از جامعه برچیده شود چون در این امر خیرخواهانه، کمک افراد خیرخواه به سایر افراد نیازمند انجام می شود.    

در آیین توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی که روز دوشنبه توسط شورای زکات گیلان برگزار شد، حجت الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و مسئولان کمیته امداد این استان حضور داشتند.

برچسب‌ها رشت کمیته امداد امام خمینی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت کمیته امداد امام خمینی گیلان رشت کمیته امداد امام خمینی گیلان اخبار کنکور کمیته امداد بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند