Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:58:30 GMT

تمام دستاوردهای بسیج متعلق به مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۸۳۴۶

تمام دستاوردهای بسیج متعلق به مردم است

مهدی رحیمی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی و متعلق به مردم است، گفت: تمامی دستاوردهای بسیج در حوزه‌های علمی و فناوری ازآن مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رحیمی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری  سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره برگزاری پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار داشت: محصولات و دستاوردهای برگزیده در هفته پژوهش سپاه‌های استانی به پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری راه یافته‌اند و  «تقویت و تجلیل از مخترعان، مبتکران، محققان و هسته‌های فناور واحدهای فناور»، «تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ ما می‌توانیم با تفکر بسیجی و جهادی مشکلات را حل کنیم»، «حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های معرفی‌شده به جشنواره» و «یافتن الگوها و معرفی آن به سازمان‌ها و نهادهای مختلف» از اهدف عمده برگزاری پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی و متعلق به مردم است، گفت: تمامی دستاوردهای بسیج در حوزه‎‌های علمی و فناوری ازآن مردم است و تیز طرح‌هایی که به جشنواره جهادگران علم و فناوری راه پیدا کرده‌اند، مورد حمایت مادی و معنوی سازمان بسیج و سپاه‌های استانی قرار گرفته‌اند.

به مناسبت چهل و دومین بهار ایام الله دهه فجر پنجمین جشنواره جهادگران علمی و فناوری از روز گذشته به همت سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

محل این جشنواره در سالن چند منظوره مقاومت سازمان بسیج مستضعفین واقع شده و دستاوردهای علمی و پژوهشی مخترعان و شرکت‌های دانش‌بنیان به دید عموم گذاشته شده است.

این جشنواره از بخش‌های دفاعی و نظامی، برق ‌و الکترونیک، فیزیک و مکانیک، دانش‌آموزی، کشاورزی و منابع طبیعی و مرکز نوآوری و توسعه فناوری‌های همگرا تشکیل شده است.

لازم به ذکر است این جشنواره طی روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ فعال خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره جهادگران علم و فناوری پنجمین جشنواره جهادگران علم سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر