Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی با اشاره به اقدامات مختلف درمان تامین اجتماعی افزود: طرح حذف دفترچه درمانی برای مراکز ملکی تامین اجتماعی نیز بطور کامل در حال انجام است، بطوریکه طی یکسال گذشته دفترچه در مراکز درمانی ارائه نمی شود که این پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نظام داخلی درمان تامین اجتماعی گفت: این طرح طی چند سال گذشته آغاز و اکنون به پایان رسیده است که در اجرای آن برای سه هزار بیمار مزمن شامل دیابتی، قلبی، فشار خون و روانپزشکی پرونده الکترونیکی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدی با اشاره به اقدامات مختلف درمان تامین اجتماعی افزود: طرح حذف دفترچه درمانی برای مراکز ملکی تامین اجتماعی نیز بطور کامل در حال انجام است، بطوریکه طی یکسال گذشته دفترچه در مراکز درمانی ارائه نمی شود که این پیشرفت بسیار خوبی داشته است.
وی، با بیان اینکه ارزیابی های اصلی در مراکز درمانی به موضوع اعتبار بخشی تاکید دارد اضافه کرد: در این راستا حدود ۲ هزارو ۳۰۰ آیتم برای ارزیابی بیمارستان ها در نظر گرفته می شود که این موارد نیاز به اقدامات زیربنایی دارد.
این مسوول ادامه داد: بر این اساس از زمان شروع این طرح در استان ۲ بیمارستان تامین اجتماعی استان پیشرفت بسیار خوبی داشته اند، بطوری که بیمارستان امید ابهر در سال ۹۷، رتبه اول استانی را به این لحاظ کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح هتلینگ بیمارستانی نیز گفت: ۶۰ درصد این طرح در سال های ۹۶ و ۹۷ با اعتبار ۶ میلیارد تومانی اجرا شد و فاز دوم نیز سال گذشته به دلیل کمبود اعتبار کاری انجام نگرفت که این مهم در سال جاری با جدیت در حال انجام است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه استان در حوزه درمان مستقیم با داشتن ۲ بیمارستان تامین اجتماعی به تعداد ۲۲۰ تخت در شهرهای زنجان و ابهر فعال است، افزود: پنج مرکز سرپایی نیز در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار وجود دارد که برای ۵۵۰ هزار بیمه شده استان خدمت رسانی می کند.
وی گفت: درمان تامین اجتماعی استان در سال گذشته ۵۸۵ هزار مورد مراجعه سرپایی در مراکز درمانی به وقوع پیوسته است که هرچند این رقم به دلیل بروز کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و این در حالی است که در سال های گذشته شمار مراجعه کنندگان روندی افزایشی داشت.
محمدی افزود: تامین اجتماعی در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را به گروه‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که در حوزه درمان مستقیم و بر اساس آمار ارائه شده سازمان تامین اجتماعی ۳۸۶ مرکز درمانی در سطح کشور شامل ۷۷ بیمارستان و ۳۰۹ مرکز سرپایی دارد که از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌ها تا دور افتاده ترین نقاط کشور را خدمت رسانی می کند.
به گفته وی، ۲۳۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۳۵ مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، ۳۵ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۱۲ بیمارستان در استان زنجان طرف قرارداد تأمین اجتماعی هستند.
این مسوول خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن ۴۴ میلیون نفر خدمات مورد نیاز خود را در قالب های گوناگون به گروه‌های هدف در کشور ارائه می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان درمان تامین اجتماعی مراکز درمانی استان زنجان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت